Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää hyvinvointiyhteiskunnan alasajo. Erityisesti terveydenhoidon säästöt.

Vierailija
12.01.2017 |

Ennen mentiin parempaan ja eteenpäin. Nyt mietitään koko ajan, missä voitaisiin säästää.

Sekavat monisairaat vanhukset joutuvat olemaan nykyään kotinsa vankeja. Siellä sitten käväisee aina vaihtuva tyyppi muutaman kerran päivässä. Muutaman kuukauden on kukin työssä ja sitten häipyy. Ja ei se sama tiettykään koko ajan käy.

Nyt on keksitty uusi säästökohde. Tällaista suunnitellaan: kun tilaa ambulanssin, ei viedäkään sairaalaan kuin harvoin. Nyt yritetään siinä paikan päällä hoitaa ja annetaan seuraavaksi päiväksi aika terveyskeskuslääkärille. Kuinkahan moni kuolee sitten sitä seuraavan päivän aikaa odottaessaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä globalisaatiotakaan keskiluokka halunnut, vaan suuromistajat, jotka moninkertaistivat voittonsa teettämällä kaiken halvalla Kiinassa ja vetämällä siitä välistä.rahat itselleen.

Ja kärsijänä tietysti täällä työttömäksi jääneet.

Vierailija
22/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kansan pussista menee ne työkkärikorvaukset työttömille, jotka jäi työtä vaille, kun suuryritykset siirsivät hankintansa Kiinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole vihervassari, vaan olen aina äänestänyt kokoomusta (ja kerran persua kunnalllisvaaleissa, kun oli hyvä ehdokas, joka ajoi vanhusten hyvää hoivaa)

Minulla on suuri henkinen taisto itseni kanssa, ketä voisin äänestää seuraavissa vaaleissa. Olan aina ajatellut kokoomuksesta, että se on koti, uskonto ja isänmaa -linjalla. Vasemmisto on ollut minulle liian liberaali.

Huomaan, että ei oikein ole olemassa puoluetta, joka ajaisi minun haluamiani asioita.