Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille vastuu ehkäisystä: Geelitulppa siemenjohtimiin – siemensyöksy onnistuu silti

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se raiskaus jos valehtelee, että on tulppa vaikka ei ole?

Vierailija
2/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt lukemaan juttua, mutta ylipäätään "miehille vastuu ehkäisystä" tokaisusta. Ei miehillä voi olla kollektiivisesti vastuuta ehkäisystä, kyllä se vastuu on vakisuhteessa koko pariskunnalla ja vain ko. pariskunna osapuolilla. Irtosuhteet nyt  on eri asia, mutta silloin nyt kuitenkin kondomin käyttö on perusteltua joka tapauksessa.

Mutta totta on sekin, että miehille ei oikein ehkäisykeinoja ole tarjolla, mutta siihen ovat kyllä myös naiset kollektiivisesti syypäitä. Hiljaisesti hyväksyen hormoniehkäisyvaihtoehdot lääketehtailla riittää lypsylehmiä jo olemassa olevista ehkäisyvaihtoehdoista, eikä uusia (miehille suunnattuja) tarvitse juurikaan kehittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä odotellut, milloin saisi tulppauksen. Tietää sitten ehkäisyn olevan kunnossa eikä tarvitse luottaa naisen sanomisiin.

Vierailija
4/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään usko, jos joku satunnainen pano niin väittäisi. Vaatisin kondomin lisäksi tautien vuoksi.

Jos parisuhteessa tuosta valehtelee, ei suhde muutenkaan ole kunnossa. Jos minulla olisi epäilys, että mies haluaa lapsia ja minä en, niin seksi loppuisi kokonaan.

Vierailija
5/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ei voi sanoa muuta kuin MAHTAVAA!!!

Vierailija
6/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehkäisy on tähän saakka ollut miehen vastuulla ja hän hoitaa sen tupakoimalla ahkerasti. Haluttaisiin kyllä lapsi, mutta tuo ei pääse siitä vitun röökistä millään eroon. :(

Vierailija
7/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa laueta sähköstimuloinnilla.

Vierailija
8/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään usko, jos joku satunnainen pano niin väittäisi. Vaatisin kondomin lisäksi tautien vuoksi.

Jos parisuhteessa tuosta valehtelee, ei suhde muutenkaan ole kunnossa. Jos minulla olisi epäilys, että mies haluaa lapsia ja minä en, niin seksi loppuisi kokonaan.

Hienosti sillei olematta vastaamatta kysymykseen. Hyvä emakko, röhkii röhkii.

Vierailija
9/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ketjun mukaan ei näköjään ole, koska naisen valehtelu pillereistäkään ei ole. Palstan logiikan mukaan kortsuhuijaus on raiskaus, mutta huijaus muilla ehkäisyvälineillä ei ole sitä.

Vierailija
10/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti sillei olematta vastaamatta kysymykseen. Hyvä emakko, röhkii röhkii.

Nätisti kyllä nimittelet itsellesi tuntematonta ihmistä. En pidä raiskauksena ellei mies kaivele niitä pois kesken seksin.

Vierailija
11/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain ekstrabonari, että päästään nyt siitä iänikuisesta lässytyksestä miten naiset on ihan kauheita kun jokainen lapsi on salaa saanut alkunsa kun on niin tahalleen jätetty ehkäisyä käyttämättä ja miehet ei voi mitään jaadajaadajaada..

Nyt saa mies ihan samanlaisen mahdollisuuden olla kusipää, joten olkaapa hyvät, joko hypit ilosta ja mullistiko tämä nyt  elämäsi?!

Vierailija
12/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ketjun mukaan ei näköjään ole, koska naisen valehtelu pillereistäkään ei ole. Palstan logiikan mukaan kortsuhuijaus on raiskaus, mutta huijaus muilla ehkäisyvälineillä ei ole sitä.

Tämä on sinun mielipiteesi, ei mitään sen enempää.

Vierailija
13/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuntelen pariutumis- ja lisääntymisikäisten naisten huolia miesten suhtautumisesta jälkikasvun hankintaan niin ehkäisystä huolehtiminen tuntuu olevan aika pienellä sijalla. Enemmänkin tuntuu, että toivottaisiin miesten osallistuvan lasten hankintaan isommalla ilolla.

Maailmalle, itselleen ja miehille vihaiset femakot sitten tietysti erikseen mutta heistä ei kannata huolestua, ei ole olemassa femakkoa joka olisi tyytyväinen yhtään mihinkään.

Vierailija
14/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaisitko itse ottaa ihan mitä tahansa vuosien ajan tismalleen samaan kellonaikaan, pitää kolmen viikon kuluttua viikon tauon ja aloittaa taas viikon kuluttua uuden satsin? Vaikka lasin vettä? Silloinkin, kun olet matkoilla, kiireinen, sairas? Muistatko koko ajan huomioida, onko vatsa hieman löysällä ja käyttää kondomeita kierron loppuun? Naiset ei näköjään saa unohtaa yhtään pilleriä koskaan ja jokainen löysä uloste on miehille pillerin unohdus ja huijaus.

Vierailija
15/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuuntelen pariutumis- ja lisääntymisikäisten naisten huolia miesten suhtautumisesta jälkikasvun hankintaan niin ehkäisystä huolehtiminen tuntuu olevan aika pienellä sijalla. Enemmänkin tuntuu, että toivottaisiin miesten osallistuvan lasten hankintaan isommalla ilolla.

Maailmalle, itselleen ja miehille vihaiset femakot sitten tietysti erikseen mutta heistä ei kannata huolestua, ei ole olemassa femakkoa joka olisi tyytyväinen yhtään mihinkään.

Mä luulen että sä olet juuri se tyyppi kenelle ne niistä kertoo! :D

Sano suoraan vaan, kerran kuulit kun bussissa edessäsi kaksi naista siitä keskusteli!

Femakko sitä, emakko tätä, röhkis röhkis. Jep!

Vierailija
16/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" "sammuttaa” miehen sukuelinten toimintaa."

Oudot sanavalinnat. Geeli neutralisoi siittiöt.

Vierailija
17/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaisitko itse ottaa ihan mitä tahansa vuosien ajan tismalleen samaan kellonaikaan, pitää kolmen viikon kuluttua viikon tauon ja aloittaa taas viikon kuluttua uuden satsin? Vaikka lasin vettä? Silloinkin, kun olet matkoilla, kiireinen, sairas? Muistatko koko ajan huomioida, onko vatsa hieman löysällä ja käyttää kondomeita kierron loppuun? Naiset ei näköjään saa unohtaa yhtään pilleriä koskaan ja jokainen löysä uloste on miehille pillerin unohdus ja huijaus.

En varmaan, mutta itse miellän huijauksen tahalliseksi teoksi.

Vierailija
18/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinun mielipiteesi, ei mitään sen enempää.

Ok, korjataan sen verran, että monen palstalaisen logiikan...

Vierailija
19/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan, mutta itse miellän huijauksen tahalliseksi teoksi.

Sittenhän on kyse siitä, uskotko naista vai et. Jos pilleri pettää, kuitenkin väität naisen huijaavan.

Vierailija
20/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että saadaan tasa-arvoa tähänkin, mutta haittapuolena täytyy todeta että syntyvyys tulee laskemaan radikaalisti..

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi