Multa on suklaat loppu ja ulkona on ihan hirveä ilma, pitäisi saada kotiinkuljetus
Kommentit (23)
Minulle voisi joku tuoda kanssa konvehtirasian.
Mä voin tuoda, jos asut pk-seudulla ja annat mun hieroa sun kannuja minuutin ajan. Ei tarvitse maksaa siitä suklaastakaan.
Joo ette te läskit laiskoja ole. Ei viitsi edes kauppaan kävellä että saisi suklaata. Turhapurokaan ei ole noin laiska.
Vierailija kirjoitti:
Kiva luuseri.
Ootpa kurjan kuuloinen hminen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva luuseri.
Ootpa kurjan kuuloinen hminen :(
Hei, jotain rajaa. Jos sotanorsu on liian laiska ostaakseen itselleen suklaata jotta saa leveän perseensä vieläkin leveämmäksi niin kyllä se on silloin mestariainesta luuserina olemisessa.
Eikös joillain kaupoilla ole näitä kotiin tuotavia ruokakasseja? Kai sieltä saa suklaankin kotiin.
Mullekin vois tuoda :D ja myös irtiksiä kiitti
Eikö sulla ole autoa vai etkö ole ajokunnossa?
mikset mene uikkareissa popsimaan suklaita?
but kinki, where is the stake, we cannot even see any beef here;
soitetaanko toiveeksi "skinny m", vai "boney m"?
Mulle kans, suklaata/ karkkia. En pääse kauppaan, koska olen ylitöissä projektin parissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole autoa, eikä edes korttia. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tuoda, jos asut pk-seudulla ja annat mun hieroa sun kannuja minuutin ajan. Ei tarvitse maksaa siitä suklaastakaan.
Tuotko mullekki samalla, kannun kokosia en omista, pienen kupin kylläkin :D
Vierailija kirjoitti:
Sokerihumalassa.
Vierailija kirjoitti:
Alepa kauppakassi!
Ei se tähän hätään auta!
Vois olla sellanen Jäätelöautotyyppinen Suklaapuoti, joka kaartais iltaisin tuonne ja päräyttäis jonkun tunnaribiisin ja sitten voisi kipaista hakemassa suklaata tai muuta ihanaa herkkua :P
Ja tietenkin siellä olis joku melkoisen komea mies myyjä...
Joo ! Tunnaribiisi vois olla vaikka Kun taas saapuu hetki sininen...
Kiva luuseri.