Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänne ei voi kukaan tulla enkä saa asuntoa kuntoon!!

Vierailija
12.01.2017 |

No niin. Eräs henkilö olisi ehkä tullut sisälle mutta tilanne on toivoton.
Asunto sotkuinen.
Ei mulla ole voimia siivota eikä se pelkästään auta vaan pitäisi saada asiallinen sisustus aikaiseksi.. kaikki on epämääräistä sälää.
Mistä saan apua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksesta, sinulla on todennäköisesti masennus tai jokin vastaava.

Vierailija
2/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut, voin tulla auttamaan 10e/h.

Vierailija
4/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksesta, sinulla on todennäköisesti masennus tai jokin vastaava.

En ole ap mutta voisi olla minun kirjoittamani aloitus. Terveyskeskuksesta ei kyllä saa oikein apua vaikka sitä olen yrittänyt hakea.

Vierailija
5/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut, voin tulla auttamaan 10e/h.

Pk-seudulla.

Vierailija
6/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa tilanteessa kauan. Sitten vuokranantajan edustaja halusi tulla käymään.

Sovin ajan viikon päähän, ja sitten siivosin. Itkin ahdistuneena ja tuntui välillä, että taju lähtee, mutta siivosin. Oli PAKKO.

Ja mulla on rankat mt-diagnoosit.

Vierailija
7/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan siivoamista jostain syystä ja koko ajan tehdessäni vihaan sitä. No kuitenkin lakaisen ja pesen tahroja joka viikko, tiskaan joka päivä, kerään roskia pusseihin. Paperit ja mainoslehdet, eli saapunut posti meinaa olla ongelma, sitä tahtoo kertyä ja turhat ja tärkeät sekoittua. Se on tylsintä siivouksessa, että niitä pitää järjestellä. Sitten on muutama laatikko roinaa, tunnearvoisaa sellaista. Ne eivät mahdu kaappiin, jotka ovat täpötäynnä.

Kylppärin siivoan kerran vuodessa. Pyykkiä pesen joka päivä. Inhokkityöni olisi mikäpä muukaan kuin siivooja.

Vierailija
8/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan siivoamista jostain syystä ja koko ajan tehdessäni vihaan sitä. No kuitenkin lakaisen ja pesen tahroja joka viikko, tiskaan joka päivä, kerään roskia pusseihin. Paperit ja mainoslehdet, eli saapunut posti meinaa olla ongelma, sitä tahtoo kertyä ja turhat ja tärkeät sekoittua. Se on tylsintä siivouksessa, että niitä pitää järjestellä. Sitten on muutama laatikko roinaa, tunnearvoisaa sellaista. Ne eivät mahdu kaappiin, jotka ovat täpötäynnä.

Kylppärin siivoan kerran vuodessa. Pyykkiä pesen joka päivä. Inhokkityöni olisi mikäpä muukaan kuin siivooja.

Elämää helpottaa "ei mainoksia"-lappu postiluukussa :)

Vierailija
9/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa vähän välillä jos et jaksa koko kämppää kerralla. Sitten kun oot siivonnu ja jos haluut pyytää jonkun käymään niin sano se lause jonka jotkut usein sanoo ja jota ihmettelen Täällä on nyt vähän sotkusta

Vierailija
10/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan pitää kämppä niin askeettisena ettei ole paljon siivottavaa. Joka päivä pitää viedä ylimääräistä roinaa roskiin ja välttää ostamasta uutta tilalle.

Makuuhuoneeseen ei tarvita kuin sänky ja naulakko vaatteille. Olohuoneeseen löhöilysohva ja sohvapöytä ja sen verran viihde-elektroniikkaa kuin tarvitsee mutta ei ylimääräistä. Keittiöön kunnon pöytä ja tuolit, sitä voi käyttää myös työpisteenä.

Jos on urheiluvälineitä, ne säilytetään kellarikomerossa.

Vierailija
11/11 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuossa tilanteessa kauan. Sitten vuokranantajan edustaja halusi tulla käymään.

Sovin ajan viikon päähän, ja sitten siivosin. Itkin ahdistuneena ja tuntui välillä, että taju lähtee, mutta siivosin. Oli PAKKO.

Ja mulla on rankat mt-diagnoosit.

Kyllä mäkin äärimmäisen pakon edessä siivoan. Täällä on tavaraa jotka etsivät paikkaansa. Jos kyse olis vain perussiivouksesta, se olis helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi