Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulussa stripannut äiti on psykoterapeutti?

Vierailija
12.01.2017 |

Pitääkö paikkansa että lasten periscope-lähetyksessä stripannut äiti olisi psykoterapeutti ammatiltaan samoin kuin miehensä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Taas kerran paljon melua tyhjästä. Tyyppi vähän hölmöillyt ja nyt kaikki kauhistelee.

Itse vilauttelijamutsiko se siinä kirjoittelee?

Ei. Vaan M42, joka on nähnyt pillun jos toisenkin sekä netissä että livenä.

Vilautteliko äitisikin pimpulaa kavereittesi edessä silloin kun olit pikkupoika?

Onko sinulla jokin ongelma tämän naisen kanssa, vai mistä tuo pakkomielteesi johtuu? Ilmeisesti sinua harmitti kun et nähnyt, vai näitkö?

M42

Vierailija
22/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Taas kerran paljon melua tyhjästä. Tyyppi vähän hölmöillyt ja nyt kaikki kauhistelee.

Ilmeisesti muutaman liikaa, jos on jo noin vieraantunut todellisuudesta. Yritä muistaa olla kaivamatta vehkeitäsi esiin firman kahvipöydässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun homma ei ollut niin viatonta kun se pieni pätkä ip lehdessä.

Vierailija
24/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilautteliko äitisikin pimpulaa kavereittesi edessä silloin kun olit pikkupoika?

Onko sinulla jokin ongelma tämän naisen kanssa, vai mistä tuo pakkomielteesi johtuu? Ilmeisesti sinua harmitti kun et nähnyt, vai näitkö?

M42

Et vastannut kysymykseen, tulkitsen tämän niin että äitisi oli/on samanlainen vilauttelijapervo kuin tämä Oulun mutsi.

Vierailija
25/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä taas ne samat kjehkjeh-ukot puolustelemassa kuin silloin, kun joku aikuinen muija hyväksikäyttää teinipoikia? Tyyliin "itsehän olisin mielellään tuon ikäisenä kokeillut milffiä heh :)))))"? Hyi hävetkää, lasten edessä pervoilu ole mikään viaton fetissi, IKINÄ.

Vierailija
26/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lait ovat sukupuolineutraaleja ja hyvä niin, vaikka kuinka omat asenteet olisivat mitä hyvänsä, tyyliin mitä väliä jos mummot harrasta seksiä pikkulasten kanssa, laki on kaikille sama.

Vierailija
27/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Et vastannut kysymykseen, tulkitsen tämän niin että äitisi oli/on samanlainen vilauttelijapervo kuin tämä Oulun mutsi.

Eipä paljon kiinnosta sinun kyselysi. Huvittaa vain se, miten jaksat inistä jostain tuollaisesta noin paljon. Joku asia ei ole ihan kunnossa nyt sinulla korvien välissä. Veikkaan, että olet joku 160cm 90kg rasvavalas, jota kukaan ei vapaaehtoisesti edes halua nähdä alasti. Siitä tämä sinun kipusi johtuu.

Vierailija
28/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin masturbointi kameralle lasten ollessa paikalla, alkoholin ja tupakan antaminen 10-13 -vuotiaille lapsille on mielestäsi normaalia kunhan äiti on hokka eikä siiderivalas?

Vierailija
29/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Eipä paljon kiinnosta sinun kyselysi. Huvittaa vain se, miten jaksat inistä jostain tuollaisesta noin paljon. Joku asia ei ole ihan kunnossa nyt sinulla korvien välissä. Veikkaan, että olet joku 160cm 90kg rasvavalas, jota kukaan ei vapaaehtoisesti edes halua nähdä alasti. Siitä tämä sinun kipusi johtuu.

Asia selvä, keskustelen näköjään häiriintyneen kaverin kanssa. Mitä lie seksuaalisia traumoja ja patoutumia sulla onkaan kun juttujesi taso on mitä on. Sääliksi käy, keski-ikäinen mies on jämähtänyt henkisesti tirkistelevän pikkupojan tasolle.

Vierailija
30/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin masturbointi kameralle lasten ollessa paikalla, alkoholin ja tupakan antaminen 10-13 -vuotiaille lapsille on mielestäsi normaalia kunhan äiti on hokka eikä siiderivalas?

Tuossa kun laittaisi äidin kohdalle isä loppuisi ymmärrys kaikilta. Onko se joku naisen perusoikeus pervoilla ja sekoilla, tehdä rikoksia ja kaikkien pitäisi nyökkäillä hyväksyvästi, ei minusta ja ihan hyvä että näihin puututaan.

Vierailija
31/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille itsensä kanssa painiskeleville!

Vierailija
32/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sh tai lähäri, molempia on paljon töissä kyseisessä lafkassa jossa kerrottiin hänen työskentelevän.

Vierailija
33/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole psykoterapeutti, vaan hoitaja.

Jokainen mielenterveysklinikalla työskentelevä lähihoitaja ja sairaanhoitaja tosin uskoo itse olevansa "melkein psykologi".

Vierailija
34/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No justiin av palstalla joku psykoterapeutti avautui huumeketjussa omasta aineiden käytöstä.

Joskus nuorempana kun olin vartijana niin minulle sanottiin että kaikkea täytyy epäillä siviilisäätyyn tai ammattiin katsomatta

No justiinsa! Harmi ettei missään opetettu, että netissä kirjoitellaan anonyyminä vaikka mitä soopaa. Uskot varmaan myös, kun joku kertoo AV:lla olevansa ylilääkäri tai juristi. :D

Vierailija
35/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mielenterveysklinikalla työskentelevä lähihoitaja ja sairaanhoitaja tosin uskoo itse olevansa "melkein psykologi".

Mitä ihmeellistä paykologissa on? Eihän heitä edes sairaaloissa juurikaan ole. Psykologit eivät päässeet lääkikseen eli psykiatriksi ja joutuvat siksi tyytymään "keskusteluapuun", ts. ei valtaa tehdä diagnooseja rai kirjoittaa lääkkeitä, eli tehdä mitään oikeaa.

Vierailija
36/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä psyko ilman terapeuttia.

Vierailija
37/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä paykologissa on? Eihän heitä edes sairaaloissa juurikaan ole. Psykologit eivät päässeet lääkikseen eli psykiatriksi ja joutuvat siksi tyytymään "keskusteluapuun", ts. ei valtaa tehdä diagnooseja rai kirjoittaa lääkkeitä, eli tehdä mitään oikeaa.

No niinpä juuri. Psykologiaa opiskelemaan pääsee alle 10% hakijoista. Vaikeampi sinne on päästä kuin lääkikseen.

Vierailija
38/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ton tutkinnon saa helposti kun vaan maksaa. Sit löytyy näitä tärähtäneitä, jotka menee terapoimaan itseään sinne kurssille.

Vierailija
39/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No justiin av palstalla joku psykoterapeutti avautui huumeketjussa omasta aineiden käytöstä.

Joskus nuorempana kun olin vartijana niin minulle sanottiin että kaikkea täytyy epäillä siviilisäätyyn tai ammattiin katsomatta

Eiköhän ne ole juuri tuon ammattikunnan edustajia, joiden asiakkaat on niitä hörhöimpiä. Jotenkin veikkaan, että tällä palstalla tuollaisena esiintyvät edustavat oikeasti sitä asiakaskuntaa, joiden mielikuvitus yhdistelee erilaisia palasia toisiinsa, josta saa välillä hullujakin provoja. Mikä sen helpompi kohde mielikuvitukselle kuin oma terapeutti, jolle niistä itse pääsee avautumaan?

Vierailija
40/58 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäreistä ei tahdo saada riittävästi psykiatreja. Psykologiseen on taas paljon huippuhakijoita joista suurin osa ei pääse sisään. Jospa päättelysi ei osunutkaan ihan kohdalleen? Ainakin opiskelijaksi hakevien mielestä hyvin eri paikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän