Lisää uutisia pitkiksille!
No ensin pitää onnitella mörötintä! Mahtavaaa! Onnea!
Ja sitten uutisia pumpsun elämästä.
Meillähän oli kriisinpoikasta tuossa helmikuussa. Vauvan hankinta siirtyi hamaan tulevaisuuteen...olin jo valmistautunut piiiitkään odotukseen (siis vuosikin tuntuu mahdottomalta ajalta tietysti). Mutta sitten tapahtuikin äkkiä. Mies kosi viikko sitten ja siinä samalla ilmoitti että jos niitä lapsia aletaan tehdä, niin pitää ainakin kihloissa olla. Eli vauvaa aletaan yrittaa nyt jo tästä kierrosta :) ja mikä parasta, nyt mies tuntuu olevan kympillä mukana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viimeset 2 kiertoa on ollut ennätykselliset 37-38 päivää, joten yritetään nyt luomusti ensin jonkin aikaa, vaikka gyne uumoilikin että clomit pitää ottaa avuksi (se oli tosin ennen noita " lyhyitä" kiertoja, silloin kun kierrot oli aina yli 50 päivää).
Jepulis, hyvää kevättä ja tietysti onnea yritykseen kaikille!
Pumpsu
p.s. Jos joku päivittää esittelyä niin mun kohalle voi vaihtaa vähän kauniimman tekstin: Minä 23, mies 25, kihloissa ja yritys aloitettu 3/06
Niin ne asiat joskus loksahtavat paikoilleen : )
Onnea teille yritykseen! Ja onnea myös kihlausuutisestanne!
Ilmeisesti pitkiksillä ei vielä ole tämän viikon pinoa tehty? Olisi kiva kuulla missä kukin menee ja mitä odottajille ja jo vauvansa saaneille kuuluu?
t. Myttö