Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissaihmisiä? Miksi kissa tekee näin?

Vierailija
12.01.2017 |

Meillä on kierreportaat ja niiden keskivaiheilla kissojen kiipeilypuu siellä nurkassa, sellainen korkea. No aina kun menen rappuja ylös niin kissa on kytiksellä rappujen yläosassa ja hyppää juuri sopivalle hetkellä kiipeilypuun oksalle, niin että menee aina aivan naamani edestä. Tää alkaa olla todella ärsyttävää. Yrittää vielä hypätä edestäni kun tulen rappuja alas, mutta niin päin se on vähän hankalaa.

Miksi kissa tekee noin? Meille on tulossa vauva ja pelkään todella vauvan kanssa sitten mennä noita rappuja ylös. Ei taida auttaa kiipeilypuun poisotto koska sitten kissa varmasti hyppäisi rapulta käsipuulle

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa syystä, mutta oma kisuni teki pienempänä sitä että vaani oviaukon vierellä ja hyppäsi polvia kohti kun menin ohi. Nyttemmin vähentänyt tuota, mutta esim jos menen kylppäriin, tämä syöksyy sinne edeltä ja jalkojen välistä tai muuten niin että olen kompastua.

Vierailija
2/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisyys, saalistusvietti. Leikitetäänkö kisua päivittäin?

Kisu kaipaa lajitoverin seuraa siinä missä ihminenkin, painikaveri vähentäisi tarvetta painia teidän kanssanne. ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samainen kissa teki joskus sitä jalkojen väliin säntäämistä kun joku kulki hänen ruokapaikkansa ohi, joka kerta meinasi kompastua.

Tämä aloituksen juttu on vain ärsyttävää kun häntä vaan viuhahtaa naamalle, ei mene vahingosta juuri sillä hetkelle kiipeilypuuhun hyppääminen, ihan tahalleen tekee. Vielä ei ole kynsi osunut naamalle, mutta voisi hyvin vaikka kaatua rapuissa

Ap

Vierailija
4/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa yrittää innostaa sinua leikkimään.

Vierailija
5/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalla on kaksi painikaverikisua...

Ap

Vierailija
6/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi sinut napata

Vierailija
7/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista kissalle,se vaanii ja leikkii.Älä ota tappoyrityksenä 😊.Siirrä kiipeilyteline,hyppääminen vaikeutuu ja kenties loppuu.Kissat tykkäävät tähystää korkealla,ehkä siksi viihtyy rappusilla.Onko teillä esteitä esim.hyllyjen päällä?Katso,että vaikka hyllylle on kiipeilymahdollisuus eli joku taso lähellä josta hypätä.

Kissa tarvitsee virikkeitä jos on paljon sisällä.Osta leluja ja leiki,etsi pulmaleluja.

Vierailija
8/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ettet oikein pidä kissasta/kissoista. Sellainen tietty tunneside puuttuu. Harmi kissallesi.

Vierailija
9/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilymahdollisuuksia on paljon. Sem takia tuo telinekkin hankittiin, kumma vain että sinne pitää hypätä just silloin kun ihminen kävelee siitä ohi. Tällä kissalla on paljonkin tällaisia ihme pakkomielteitä joita se tekee aina.

Itse olen kuvitellut että liittyy tuohon samaan mitä kakkos vastaajakin sanoi että säntäillään jalkojen väliin niin että meinaa kompastua

Ap

Vierailija
10/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat eivät aina viihdy muiden kissojen kaverina,joskus se joka on järjestyksessä alin (usein nuori naaras) alkaa leikkimään ihmisen kanssa.

"Häiriökäyttäytyminen" (=ihminen ei ynmärrä kissaa) loppuu joskus,kun muut kissat poistuvat.

Ajattele leijonia.Ne kiipeävät puuhun,naarat ja urokset elävät eri laumoissa.Nukkuvat päivin,saalistavat öisin.Kuullostaa kissalta,eikö?Kissa toimii toisin,kuin ihminen,se on petoeläin,vaikkakin söpö.

T.7

Vierailija
11/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kaipaa leikkiseuraa. Mitenkähän olet tullut ottaneeksi kissan, kun et tuon enempää kissoista tiedä. Anna kissa jollekin kissaihmiselle tai hanki sille kisukaveri. Säälittää kissa.

Vierailija
12/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiipeilymahdollisuuksia on paljon. Sem takia tuo telinekkin hankittiin, kumma vain että sinne pitää hypätä just silloin kun ihminen kävelee siitä ohi. Tällä kissalla on paljonkin tällaisia ihme pakkomielteitä joita se tekee aina.

Itse olen kuvitellut että liittyy tuohon samaan mitä kakkos vastaajakin sanoi että säntäillään jalkojen väliin niin että meinaa kompastua

Ap

Tapa se. Loppuu se hyppiminen.

Vierailija
13/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kissa on vanhin naaras. Olen kuvitellut että hän on porukan pomo. Nuorin naaras ei jahtaile ketään, mutta kolli jahtailee tätä vanhempaa naarasta. Kolli on kuitenkin se joka odpttaa että tää naaras syö ensin jne.

Ap

Vierailija
14/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kissa ei tee tuota,koska haluaa tappaa sinut ja vauvan.Asia on yksinkertaisempi:se ei ole päässyt syystä tai toisesta käyttäytymään lajityypillisesti ja on keksinyt tavan väijyä ja leikkiä.Tuo loppuu kun tarjoat sille parempaa tekemistä eli leikit.

T.7

Vierailija
15/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiki sen kans...

Vierailija
16/16 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihmiset ovat kärkkäitä tuomitsemaan, olen huomannut tämän aikaisemminkin ja tässä ketjussa lisää. Ihme tulkintoja ap:n elämästä ja negatiivisesti tietenkin.  :(

-ei ap, sivusta huutelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän