Latvian pesällä Silute ja Vents ovat kotona . Nauhioitin pienen pätkän heistä.
Kommentit (8)
Yksi ilosanoma tässä? Oli yö tai päivä, aina näkyy, Juliet-emo nukkui pitkään, olin itsekin pesällä kauan, poikaset lepäilivät, varmaan Romeo on oksallaan.
@ Heikki hei. Sattuipa veikeästi tuon vyötiäisen jutun kanssa. Olin kerennyt lähettämään tuo kyselyn yliopistolle 28.12… klo 13:48 (tarkistin eilen), ja sinä reippaana jo avittamassa meitä vain hetkeä myöhemmin, sama päivä, mutta klo 15:26… —-Kait me kuitenkin mahdutaan samalle ”kaistalle” jatkossakin? Kaikki tieto kelpaa jatkossakin!
Mitähän jännää huomiselle, Floridan linkki?
Ja ettei vahtimiset lopu niin välillä voi kurkistaa Unkarin pesälle, kohta saattaa kotkat touhuta
sielläkin: http://www.ustream.tv/channel/mH8RY5a8JLt
Beata
Menin pesälle seuraamaan piiperöitä… tuli yllätys -oh- kameran alkoi siirtymään nopeassa tahdissa… hoksasin, nyt pitää ”pyöriä” perässä!
Kesämaisemia! Ihmetyttää onko kamera VINOSSA , vaiko PESÄ, näyttää omituiselta?
– Yksi kamera kuvasi suoraan puun juureen, jossa näkyy leveä polku.
– Viikko sitten olin pesällä, kuului ihmisten puhetta ja koiran haukkumista pitkään, mitä lie, siis valoisaan aikaan.
– Jos en väärin muista, pesäpuun kaaviota katsellessani, jäi mieleeni, jotta oli ainakin 3 kameraa ja yövalo – korjatkaa jos on väärin. Tämä Floridassa.
Beata
Voi, kuinka olet ahertanut.. kiitos sinulle!
Kyllä on aparaattini konstaillut tänään. Yritin vastata suoraan edellisen linkkisi alle, — 3 kertaa — kaikki hävisi- jonnekin! >>>>>Tunnin päästä kun kurkkasin, oli viestit palstalla, mutta VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA!??
–Tämänkin yritän vastata alle…