Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Latvian pesällä Silute ja Vents ovat kotona . Nauhioitin pienen pätkän heistä.

Vierailija
12.01.2017 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beata

Voi, kuinka olet ahertanut.. kiitos sinulle! 

Kyllä on aparaattini konstaillut tänään. Yritin vastata suoraan edellisen linkkisi alle, — 3 kertaa — kaikki hävisi- jonnekin! >>>>>Tunnin päästä kun kurkkasin, oli viestit palstalla, mutta VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA!?? 

–Tämänkin yritän vastata alle…

Vierailija
2/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ilosanoma tässä? Oli yö tai päivä, aina näkyy, Juliet-emo nukkui pitkään, olin itsekin pesällä kauan, poikaset lepäilivät, varmaan Romeo on oksallaan.

@ Heikki hei. Sattuipa veikeästi tuon vyötiäisen jutun kanssa. Olin kerennyt lähettämään tuo kyselyn yliopistolle 28.12… klo 13:48 (tarkistin eilen), ja sinä reippaana jo avittamassa meitä vain hetkeä myöhemmin, sama päivä, mutta klo 15:26… —-Kait me kuitenkin mahdutaan samalle ”kaistalle” jatkossakin? Kaikki tieto kelpaa jatkossakin!

Mitähän jännää huomiselle, Floridan linkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ettei vahtimiset lopu niin välillä voi kurkistaa Unkarin pesälle, kohta saattaa kotkat touhuta

sielläkin: http://www.ustream.tv/channel/mH8RY5a8JLt

Vierailija
5/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beata

Menin pesälle seuraamaan piiperöitä… tuli yllätys -oh- kameran alkoi siirtymään nopeassa tahdissa… hoksasin, nyt pitää ”pyöriä” perässä!

Kesämaisemia! Ihmetyttää onko kamera VINOSSA , vaiko PESÄ, näyttää omituiselta?

– Yksi kamera kuvasi suoraan puun juureen, jossa näkyy leveä polku.

– Viikko sitten olin pesällä, kuului ihmisten puhetta ja koiran haukkumista pitkään, mitä lie, siis valoisaan aikaan.

– Jos en väärin muista, pesäpuun kaaviota katsellessani, jäi mieleeni, jotta oli ainakin 3 kameraa ja yövalo – korjatkaa jos on väärin.  Tämä Floridassa.

Vierailija
7/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhöpötystä

Vierailija
8/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän