Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä on lähtöisin palstahokema, jonka mukaan yli 40-vuotias/yh jne. NAINEN EI SAISI parisuhdetta tai hyvää seksiä?

Vierailija
12.01.2017 |

Kun katselen ympärilleni, ihmiset pariutuvat kuten tähänkin asti, pääasiassa oman ikäistensä taviksien kanssa, niin yh:t, pyöreämmät kuin keski-ikäisetkin. Itse olen harvoja sinkkuja, ja näin kohtalaisesti liikuntaa harrastavana naisellisena 41-vuotiaana saan deittiehdotuksia n. +-18 vuotta nuoremmilta ja vanhemmilta, sekä seksi -että vakavassa mielessä. Ei ole valittamista. :)

Onko kukaan missään muualla kuin täällä muka törmännyt tähän otsikossa mainittuun "todellisuuteen"?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tähän sallitaaan miehen mielipide, niin aivan varmasti on niin, että myös 40+ ikäisille naisille riittää seksiä ja parisuhteita. Mutta aivan yhtä varmaa on se, että jos miehellä on valittavana alle kolmekymppinen ja yli nelikymppinen nainen, niin vähintään yhdeksän kymmenestä miehestä päätyy siihen nuorempaan.

Ok. Mulla on se 1/10-tyyppi. Ihanaa seksiä ja parisuhde. Riippunee miehen kehitystasosta toi. Mitä pidemmälle on päässyt, sen vähemmän on merkitystä ulkokuorella ja enemmän sisällöllä.

Vierailija
22/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kirjoittelusta on vastuussa palstan ikääntyneemmät miesasiamiehet, jotka eivät saa naisia, ei nuoria eikä vanhoja. Kuolaavat ja runkaavat sitten parikymppisiä ja "kostavat" naisilta kollektiivisesti saamansa pakit 35+ naisille koska samoja naisia ei voi yhtä aikaa kuolata ja kostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten se miehille erityisen tärkeä asia, eli seksi. Nainen on seksuaalisten halujensa huipulla vasta neljänkympin pinnassa ja aina vaihdevuosiin asti, jotkut paljon pitempäänkin, nuoremmilla naisilla on haluja paljon vähemmän ja usein myös mm. orgasmivaikeuksia ja ovat ehkä enemmän sitä mieltä, että miehen tehtävä on tuottaa naiselle orgasmi. Myös henkiset syyt painavat, on ihan eri asia elää suunnilleen samanikäisen kanssa, kuin vaikka 15 v nuoremman. Tottakai kolmekymppinen on hehkeämpi kuin vaikka viisikymppinen, mutta lopultakin sillä on suuri merkitys aniharvalle.

Miksi minusta tuntuu, että se kaikkein tyypillisin nelikymppinen nainen on jotain aivan muuta kuin halujensa huipulla? Itselläni ei ole vielä toistaiseksi kokemusta kuin max. 35-vuotiaasta (oma puoliso), mutta tähän käsitykseen olen päätynyt tämän palstan jorinoita seuraamalla.

Olen kohta 50 vuotta lähestyvä nainen ja kyllä minä olen halujeni huipulla joillain tavoilla. Orkku tuntuu jostain syystä paljon paremmalta kuin ennen jne. Ongelmana on se että ikäiseni aviomies alkaa olla jo niin nähty ja minä varmasti myös hänelle ja miehen erektio ei ole enää parasta a-luokkaa. Alkaa olla vaikeuksia ylläpitää ja sekin vie fiiliksiä.

Vierailija
24/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tähän sallitaaan miehen mielipide, niin aivan varmasti on niin, että myös 40+ ikäisille naisille riittää seksiä ja parisuhteita. Mutta aivan yhtä varmaa on se, että jos miehellä on valittavana alle kolmekymppinen ja yli nelikymppinen nainen, niin vähintään yhdeksän kymmenestä miehestä päätyy siihen nuorempaan.

Jos nyt parisuhdetta ajatellaan, niin oikeastiko 9 kymmenestä 40+ ikäisestä miehestä valitsisi suhteeseen mieluummin alle kolmekymppisen kuin itsensä ikäisen naisen? Miksi ihmeessä näin?

Onko keski-ikäisellä miehellä muka jotenkin enemmän yhteistä nuorten naisten kanssa kuin itsensä ikäisten? Houkutteleeko tosiaan se pikkulapsiarki niin paljon, että toiselle kierrokselle halutaan valita mahdollisimman lisääntymishaluinen nainen, vaikkeivat miehen lapset edellisestäkään liitosta ole vielä lähelläkään aikuisikää?

Vierailija
25/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten se miehille erityisen tärkeä asia, eli seksi. Nainen on seksuaalisten halujensa huipulla vasta neljänkympin pinnassa ja aina vaihdevuosiin asti, jotkut paljon pitempäänkin, nuoremmilla naisilla on haluja paljon vähemmän ja usein myös mm. orgasmivaikeuksia ja ovat ehkä enemmän sitä mieltä, että miehen tehtävä on tuottaa naiselle orgasmi. Myös henkiset syyt painavat, on ihan eri asia elää suunnilleen samanikäisen kanssa, kuin vaikka 15 v nuoremman. Tottakai kolmekymppinen on hehkeämpi kuin vaikka viisikymppinen, mutta lopultakin sillä on suuri merkitys aniharvalle.

Miksi minusta tuntuu, että se kaikkein tyypillisin nelikymppinen nainen on jotain aivan muuta kuin halujensa huipulla? Itselläni ei ole vielä toistaiseksi kokemusta kuin max. 35-vuotiaasta (oma puoliso), mutta tähän käsitykseen olen päätynyt tämän palstan jorinoita seuraamalla.

Tottakai nelikymppinen nainen on halujensa huipulla. Valitettavasti ne halut eivät kovin usein kohdistu omaan puolisoon.

Vierailija
26/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, miksi jormaolliloilla, eskovaltaojilla ym. tieteen ja liike-elämän johtavilla henkilöillä ei ole alle kolmekymppisiä puolisoita, vaikka he aivan varmasti sellaisen halutessaan saisivat.

Kun kerran pyydät, niin minäpä kerron. Kuten tiedät, niin noin joka toisessa parisuhteessa on pettämistä jossain vaiheessa. Ja pettäminen on tietysti helpompaa, mitä enemmän on tarjontaa. Niinpä en jäisi haukkomaan henkeäni hämmästyksestä, jos kävisi ilmi, että vähänkään tasokkaammilla miehillä on sen julkisivuvaimon lisäksi myös nuori rakastaja.

Enhän minä sitä kysynytkään. Kysyin miksi heillä on puolisona koulutettu, älykäs, oman ikäinen nainen. Jostain syystä et pystynyt vastaamaan siihen.

Vierailija
27/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina seksiä tai suhteen, kunha pillu ja pulssi löytyy.

Vierailija
28/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini ei ollut se, mitä miehet ennemmin haluavat tai eivät halua vaan se, että täällä elää harhaluulo siitä, että nelikymppisenä ei voisi pariutua. Itselläni on vientiä erittäin kivasti, varmaan pariudun jos riittävän hyvä tulee vastaan mutta jos en, niin eipääsen tarvitse sinkkunakaan huonossa tai epäkunnioittavassa seurassa kärvistellä. :)

Vierailija
29/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 oli ap

Vierailija
30/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saanut ja varmasti saa muutkin.

20-vuotiaita naisia ei ole tarpeeksi, jotta niitä riittäisi kaikille 20-, 30-, 40-, 50-, 70-vuotiaille miehille ja vielä yhdelle 74-vuotiaalle Dannylle. Niin mielellään kuin ne sellaisen ottaisikin.

Vierailija
31/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat saanut ja varmasti saa muutkin.

20-vuotiaita naisia ei ole tarpeeksi, jotta niitä riittäisi kaikille 20-, 30-, 40-, 50-, 70-vuotiaille miehille ja vielä yhdelle 74-vuotiaalle Dannylle. Niin mielellään kuin ne sellaisen ottaisikin.

Oho, mihin unohdin 60-vuotiaat.

Vierailija
32/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset viestit ovat juuri sitä, mitä tarkoitin. :,D

Jollain on sydämenasiana tämä keski-ikäisten naisten mitätöinti. Jatka vain, eipä se todellisuutta muuta. :)

Vierailija
33/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies haaveilee nuoresta. On ns tosi miehinen juttu kaataa nuoria. Eteenkin ukkotauti kun iskee 60 vuotiaana niin sitä ei pysäytä mikään. Sitten höhötetään kavereille siitä

Vierailija
34/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi elämästä,deittipyynnöt ei ole sama asia kun onnistunut parisuhde ja seksielämä.

Vierailija
35/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt. Ihan normaalisti me nelikymppiset eronneet käydään treffeillä ja jotkut ovat ehtineet uudestaan naimisiinkin. Miten ihmeessä normaali elämä jotenkin pysähtyisi 40 v täytettyä??

Itse en valitettavasti oikein voi uutta suhdetta etsiä, sillä jäin totaaliyh:ksi miehen muutettua ulkomaille. Vanhempani toki ottavat mielellään lapsia vaikka pari kertaa kuussa yöksi, jos tarvitsen, mutta ei kahdella illalla kuussa oikein mitään suhdetta ylläpidetä. Lisäksi mielelläni käyttäisin toisen noista illoista esim ystävien tapaamiseen, firman pikkujouluihin, johonkin tapahtumaan, jne, mitä nyt noita eteen tuleekaan pitkin vuotta. Eli aikani on :-(

Olen kanssa totaaliyh kun mieheni kuoli ja olen hieman yli 40..voisin sanoa,että ainoa vapaailtani on firman pikkujoulut,kun ei ole sellaista verkostoa ympärillä ja kyllä tulisi kalliita illanviettoja jos pitäisi palkata lapsenvahti..uskon kyllä,että monet yli 40v ihan normaalisti pystyvät järkkäilemään treffejä esim sinkut...

Vierailija
36/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi ns. Totuus eiliseltä:

"Onko naiset muka oikeasti yhtä kranttuja neljäkymppisenä kuin kaksikymppisenä? Miten ne neljäkymppiset sinkkunaiset sitten edes saavat seksiä? Koska selvähän se on, että miehet panevat mieluummin nuorempaa."

Olet melko sokea, jos et ole tämänkaltaista kirjoittelua muka huomannut. Tottahan se ole.

Ei tuo ole totuus vaan mielipide. Niitä on kuin p*rsereikiä, jokaisella omansa.Totuudeksi ne eivät muutu sillä  että ne itsesäälin tai kiukunpuuskassa tänne kirjoittaa, mielipiteinä pysyvät.

Vierailija
37/37 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ihana ja komea, älykäs ja hauska. Hän etsi eronsa jälkeen naista netistä ja kriteereinä oli että nainen on jotakuinkin samanikäinen ja naisella on lapsia. Kyllä ainakin fiksut miehet haluavat itsensä ikäisen, mielellään samassa elämäntilanteessa olevan naisen. Hän ei kuulemma missään tapauksessa halunnut eikä halua selvästi nuorempaa tai lapsetonta naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi