Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä ulos-sain pakit

Vierailija
11.01.2017 |

Hitto mikä tunne, hävettääkin vähän. No oli ainakin kohteliaat pakit... Kohtalontovereita?

Kysyin eilen mieheltä, että sopisiko viikon päähän, mun vapaa päivänä touhuta jotain.. Mies totesi että ei muista onko menoa, ei voi suunnitella noin pitkälle..

Kertokaas omia kokemuksia!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo edes olleet pakit välttämättä. Miesten sanat yleensä kannattaa tulkita kirjaimellisesti, sinne harvoin piilotellaan mitään piilomerkityksiä kuten naiset tekevät. Vähän tuntuu siltä, että mies ei välttättä ymmärtänyt että kyseessä oli treffikutsu :)

Vierailija
2/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä pakeissa on? Jos näen kiinnostavan mimmin niin kysyn aina ulos. Välillä lähtee, välillä ei. Ei se mikään kosinta ole jos kysyy että mentäisiinkö yhdessä jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonahan voi olla kylmä.

Vierailija
4/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hfhgfh kirjoitti:

No eihän nuo edes olleet pakit välttämättä. Miesten sanat yleensä kannattaa tulkita kirjaimellisesti, sinne harvoin piilotellaan mitään piilomerkityksiä kuten naiset tekevät. Vähän tuntuu siltä, että mies ei välttättä ymmärtänyt että kyseessä oli treffikutsu :)

Pyh pah, jos olisi kiinnostunut, niin ehdottaisi samoin tein jotain toista päivää tms. Ei kannata roikkua turhassa toivossa. Mutta olit rohkea, ap! Kaikilla on ollut joku josta on ollut yksipuolisesti kiinnostunut, eteenpäin vain!

Vierailija
5/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika ottaa rehellinen katsaus itseen, omaan ulkonäköön, ikään jne? Ehkä et ole niin hot mitä olet joskus ollut, etkä vaan itse näe sitä vielä?

Vierailija
6/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hfhgfh kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos AP esitti asiansa noilla sanoilla, niin miehen vastaus ei ollut mikään pakkien antaminen. Toisaalta, jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin olisi voinut esittää asian toisellakin tavalla.

Vierailija
7/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika ottaa rehellinen katsaus itseen, omaan ulkonäköön, ikään jne? Ehkä et ole niin hot mitä olet joskus ollut, etkä vaan itse näe sitä vielä?

Minulta saa pakit sen takia että seurustelen. Vika ei ole kysyjässä. M28

Vierailija
8/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen useitakin miehiä pyytänyt treffeille/iskenyt baarista - itselleni se toimii niinpäin paremmin. On niitä pakkejakin toki tullut, mutta se kuuluu asiaan. Parempi sanoa suoraan, jossei kiinnosta kuin alkaa pelata jotain ihmeen peliä asian kanssa. Minulle on jotenkin kauhean turn-off, jos mies tulee iskemään, ahdistun, jos en saa olla aloitteen tekevä osapuoli. Ja aika rasittavaa olisi odotella, että joku minun mielestäni kiinnostava tulee iskemään, kun minulla on hiukan omalaatuinen miesmakukin (pidän sellaisista leppoisista ja ehkä hiukan ujoistakin gamer-nörttimiehistä tietynsuuntaisella ulkonäöllä, pitkää tukkaa, mahd. partaa, silmälasit, laiha, lihava, lihaksikas, ihan sama :D) ja mitään tavismiestä en jaksaisi alkaa katselemaan exän jälkeen ja esim. siilitukka tai kalju ei vaan sytytä. Ja yleensä ne iskijät ovat juurikin näitä tavismiehiä. Nuorena sain myös hätistellä baarissa epätoivoisia keski-ikäisiä kaljaukkoja - onneksi itsellä on ikää sen verran, että saan nykyään juoda lonkeroni rauhassa. Etenkin, kun mitään tarvetta kummankaan suunnan iskemiseen ei ole, kun löytyy tuo oma puoliso tätä nykyä. :)

Mutta siis naiset, sanon, että olkaa vaan rohkeasti aloitteellisia, jos joku tyyppi teitä kiinnostaa! Ihan yhtä pahalta se pakkien saanti miehistäkin tuntuu, ainakin joistain ja juuri se teidän kiinnostuksen kohteenne ei välttämättä uskalla tehdä suuntaanne aloitetta.

Minun on aika vaikea ajatella, että istuisin odottamassa, että minua kiinnostava mies tekee aloitteen. (Ja juu, on myös minun kaltaisiani miehiä, joille se naisen aloitteellisuus on turn-off, mutten minä sellaista miestä haluaisikaan. Samoin kuin ketään "pitää käydä X määrä treffeillä ennen seksiä" -miestä.)

Vierailija
9/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Tottahan se on, että turha ottaa liian vakavasti näitä epäonnistumisia, eteen päin vaan :)

Kyllä minä pakeiksi luokitsin, koska mies olisi voinut halutessaan järkätä päivän käymään, kun ei mitään ihmeellistä ollut tekemässä. Jos olisi muistaisi kyllä, yritti vain olla kohtelias :/

Ap

Vierailija
10/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviitko molempia?

Vierailija
11/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hfhgfh kirjoitti:

Mutta jos miestä kiinnostaisi minua tavata niin olisi vastannut toisin....:/

Ap

Vierailija
12/12 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviitko molempia?

Molempia? Mitä tarkoitat?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä