Saara Aallon onnellisuus todistaa että kaikki on
hyvin ja asiat etenevät sovitulla tavalla. Olen koko ajan uskonut häneen. Ja pidän kyllä itseäni parempana kuin mitä hullu jankkaaja on. :)
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku jatka lausetta -ketju?
jatkan: ..vain suurta kulissia.
Että jaksat olla säälittävä.
Miks pitää elää Saara Aallon onnellisiuden kautta? Mulle ihan sama menestyykö vai ei, mutta ei ole kovin karismaattinen tai kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
hyvin ja asiat etenevät sovitulla tavalla. Olen koko ajan uskonut häneen. Ja pidän kyllä itseäni parempana kuin mitä hullu jankkaaja on. :)
Toisessa ketjussa oliki rukous, jonka voi opetella ulkoa. Vieläkö odottelet levyä? 11'01'17
Ja nyt 04.01.18
Oli meillä kyllä hauskaa. Vai mitä jankkaaja?
Saaralla on kyllä jotenkin vinksahtaneita faneja. Niille on Saarasta tullut joku uskonto johon uskomista ne yrittää sinnitellä viimeiseen hengenvetoon
Saaralla hiivasieni ja Merillä paniikkihäiriö- Mikäs sen onnellisempaa.
Mutta se massukka sen kuin turpoaa. Jos Meri olisi mies onniteltaisiin Saaraa jo tulevasta vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se massukka sen kuin turpoaa. Jos Meri olisi mies onniteltaisiin Saaraa jo tulevasta vauvasta.
Eikö se ole? Merimies
pyhänsylvinpöksyt kirjoitti:
Saaralla on kyllä jotenkin vinksahtaneita faneja. Niille on Saarasta tullut joku uskonto johon uskomista ne yrittää sinnitellä viimeiseen hengenvetoon
Muistatteko sen, ku joku toimittaja oli kokeillut Saara Aallon mainostamaa unikoulua ja uskalsi moittia sen joksikin uskonlahkoksi. Fanit riehui jutun kommenteissa ja vauvapalstakin mainittiin.
:-D
Saaralla ei koskaan silmät hymyile. Pelkkä suu ja sekin sellaista ohuthuulista kireää hymyä.
Vierailija kirjoitti:
Saaralla ei koskaan silmät hymyile. Pelkkä suu ja sekin sellaista ohuthuulista kireää hymyä.
Peilin edessä harjoiteltua. Välillä, kun hymyilee, on tosi stressaantuneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peilin edessä harjoiteltua. Välillä, kun hymyilee, on tosi stressaantuneen näköinen.
Minusta se on aina kireä. Yläkroppa hyytynyt sellaiseen kumaraan puolustautuvaan asentoon. Noissa hihattomissa topeissa näkee hyvin. On köyryssä aina.
Onko tämä joku jatka lausetta -ketju?
jatkan: ..vain suurta kulissia.