Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte jos olisit ollut pari kuukautta poissa, menisitkö tyttö/-poikaystävän luokse yöksi?

Vierailija
11.01.2017 |

Eli jos olisitte ollut pari kuukautta pois, sinä aikana kotona oleva tyttö/-poikaystävä olisi elänyt aika rankkojakin aikoja ja käynyt isoja juttuja läpi ja kokenut suurta ikävää matkalla ollutta kohtaan.
Koneenne saapuisi Suomeen puolen yön aikaan ja kämppiksesi olisi tulossa hakemaan sinua kentältä. Puolisosi toivoo että menisit kuitenkin hänen luokseen yöksi vaikka se menisikin myöhäänkin. Tämä tarkoittaisi että saisit kyydin kotiisi kämppikseltäsi ja ottaisit auton alle ja ajaisit 10min tyttö/-poikaystäväsi luokse. Aika ero olisi sinulle voitollinen, eli sinua tuskin väsyttäisi vielä silloin. Mitä tekisit? Onko tosiaan normaali ajatus ettei halua toisen luokse noin pitkän ajan jälkeen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on kuluttavaa, itse en olisi yöllä hyvää seuraa vaan menisin kotiin nukkumaan. Ehtii sitä nähdä kuitenkin pian eikä se yö siinä välissä ole iso rasti.

Vierailija
2/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällä matkalta saapujalla on sekä kämppis, tyttö/poikaystävä että puoliso?

Aikamoiset ihmissuhdekiemurat. Mä taitaisin mennä yöksi hotelliin miettimään, kuinka voisin yksinkertaistaa elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se matkoilla ollut on saanut uutta näkökulmaa ja etäisyyttä vauhkoon vaikeita aikoja elävään tyttö-/poikaystävään ja aikoo jättää tämän. Siksi ei tule yöllä ettei naapureiden tarvi kuunnella porua ja jankutusta.

Vierailija
4/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin niin hyvässä suhteessa, että ikävöisin toista ja kaipaisin niin ajaisin hänen luokseen. Jos kuitenkaan en kokisi niin suuria tunteita tätä kohtaan tai suhde olisi tuore, niin haluaisin toipua reissusta yksin ja menisin kotiin nukkumaan.

Vierailija
5/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän siinä aikaa kun pääsee kentältä kotiin, tavaroiden purkaminen jne. Anna nukkua yö hyvin, jaksaa paremmin seuraavana päivänä.

Vierailija
6/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin menisin poikaystävän luo pää kolmantena jalkana heti kun mahdollista! Tuossa vaiheessa olis jo kamala ikävä. Jos siis suhde on kunnossa (niin kuin omani on).

Vierailija
7/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin niin hyvässä suhteessa, että ikävöisin toista ja kaipaisin niin ajaisin hänen luokseen. Jos kuitenkaan en kokisi niin suuria tunteita tätä kohtaan tai suhde olisi tuore, niin haluaisin toipua reissusta yksin ja menisin kotiin nukkumaan.

Minä taas menisin kotiin vaikka olisi suuria tunteita. Yöllä ei ole kiva vaihtaa kuulumisia kun on kiire nukkumaan. Seuraavana aamuna sitten ehtii.

Vierailija
8/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menisin tapaamaan sitä henkilöä, jonka kanssa seurustelen, koska olisi häntä todella kova ikävä. En ikinä seurustelisi ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne ikävää. Todennäköisesti partnerisi viettää unettoman yön, jos et mene hänen luokseen, niin käy nyt vain rohkeasti laittamassa poikki. Turha kai sitä on jatkaa, jos tunteita ei tosiaan ole.

Vierailija
9/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä sitä itsekkin menisin ihan millä vaan taksilla ja mihin aikaan vaan vuorokaudesta tyttöystäväni luokse noin pitkän matkan jälkeen. Varsinkin jos toisella on ollut hankalaa. Pitää ymmärtää että toinen jää ns. yksin kotiin jos itse lähtee uusiin kuvioihin missä on koko ajan jotain uutta, eikä kerkeä edes samalla tavalla tulemaan ikävä. 

Vierailija
10/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi tavallaan vaivata kämppistä kuskaamaan yöllä kämppään, jos siitä kuitenkin kohta lähtisin seurustelukumppanin luo.

Vaihtoehdot: kämppis hakee ja jään yöksi kämppään, poikkis hakee ja meen poikkikselle yöksi, meen taksilla poikkikselle.

Vierailija
11/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu on kuluttavaa, itse en olisi yöllä hyvää seuraa vaan menisin kotiin nukkumaan. Ehtii sitä nähdä kuitenkin pian eikä se yö siinä välissä ole iso rasti.

no on se sille joka on odottanut kaksi kuukautta yksin.

Vierailija
12/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin kotiin, mutta poikakaveri olisi tervetullut myös sinne. Haluaisin vain kotiin, jossa on oma sänky ja puhtaita vaatteita.

Vierailija
13/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko siellä reissussa sitten ollut myös joku puoliso/kämppis/poika/tyttöystävä?

Vierailija
14/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä on yksi yö enää parin kuukauden päälle?

Vain noin prosentin pidennys

Vierailija
15/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Suomessa odottaneella tyttö- tai poikaystävällä ei ole kovinkaan kova ikävä, kun ei edes tule kentälle vastaan/hakemaan :(

Vierailija
16/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva palata sellaisen luokse, joka on jo heti yöllä esittämässä vaatimuksia, koska Hänellä on ollut niin rankkaa...

Vierailija
17/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksiksihän se menisi. Mitä sitä kiertelemään.

Vierailija
18/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva palata sellaisen luokse, joka on jo heti yöllä esittämässä vaatimuksia, koska Hänellä on ollut niin rankkaa...

Minä matkustan todella paljon ja kyllä se nyt vaan on aina rankempaa juuri ystäville/sukulaisille/omalle kumppanille jos on vaikkapa kuukausia pois kotoa kuin minulle, joka näen ja koen uusia juttuja.

Vierailija
19/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enkä mennyt ja poikaystävä ymmärsi etten lähtenyt enä ajamaan lähes tuntia hänen luokseen. Olin ihan loppu ja vaikka aikaero oli mulle edullinen niin olin silti kotiin selviytyessä ihan kuitti, kävin suihkussa enkä selvinnyt ees sänkyyn kun nukahdin sohvalle.

Reissaaminen on rankkaa matkustussuunnasta huolimatta silloin kun kummassakin maassa lentokentälle on lähes 4 tunnin ajomatka, kentällä meni odotellessa 2 tuntia ja lento vaihtoineen 11 tuntia. Toki jos poikaystävältä ois esim. äiti kuollut tai jotain oisin mennyt, mutta hän oli vain riitaantunut pahasti siskonsa kanssa ja hänen koiransa kuollut viikko sitten eli mitään kovin akuuttia ei ollut. En itsekään oleta hänen lähtevän rättiväsyneenä keskellä tammikuun liukkaita ajaan mun luo tuntia.

Vierailija
20/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Suomessa odottaneella tyttö- tai poikaystävällä ei ole kovinkaan kova ikävä, kun ei edes tule kentälle vastaan/hakemaan :(

Ei ole autoa ja kämppis tekee muutenkin sen ihan mielellään kun menee töiden lomassa.