Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä palsta on niin seksikielteinen? Johtuuko käyttäjäkunnasta?

Vierailija
11.01.2017 |

[quote=Vierailija]Minulla on hyvin vapaa ajatusmaailma seksin suhteen ja aviomieheni kanssa tehdään mitä mieleen tulee. Kotona ei ole paikkaa missä seksiä ei olla harrastettu, myös uusia asentoja kokeillaan. Seksiä harrastetaan 2 kertaa päivässä. Kyllä, oikein luit. Aamulla ja illalla. Joskus myös heti töiden jälkeen. Suihkussa. Kaikkialla. Ystäväni on taas on estoinen. Hän arvostelee meidän elämää. Itse en voisi kuvitella, että suuttuisin mieheni ehdotuksesta, kokeilla voi aina ja jos ei tunnu hyvältä niin ohjaan meidät toiseen asentoon. Seksi on parasta kun ollaan avoimia ja toiseen voi luottaa 100%.[/quote]Olen mies, ja tämä toisaalta lainaamani näkemys on ollut minunkin suhtautumiseni seksiin kaikissa parisuhteissani. ällä palstalla olen lukenu nin estoisten nasten kommentteja, ettei ole tosikaan. Ehkä tänne sitten kirjoittelevat ne suhteeseensa turhautuneet frigidit kotiäidit? Tosielämässä ei ole vaikea löytää seksuaalisesti avoimia ja kokeilunhaluisia naisia.

Miksi juuri täällä suhtaudutaan seksiin niin angstisesti ja kielteisesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka helvetin paikassa pitäisi toitottaa seksin ihanuutta ja niiden estoisuutta jotka eivät pane lakkaamatta? Mene alastonsuomeen tai suomi24:ään, siellä riittää kaltaisiasi.

Vierailija
2/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on erikseen seksipalsta, kirjoittele sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on patriarkaatin salajuoni, jolla naiset pidetään alistettuna. Miesten seksuaalinen valta pitää naiset hellan ja hetekan välissä.

- Henna Laasanen

Vierailija
4/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aiheelle oma osasto, joten säästä meidät siltä.

Vierailija
5/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap ymmärtää että täällä  on seksiaiheinen palsta erikseen joten jospa porukat keskustelisivat seksistä siellä ja täällä sitten muista asioista? Miksi se on niin vaikea tajuta?

Minua ei huvita lukea ihmisen perversioista täällä, niitä varten on olemassa muita palstoja.

Vierailija
6/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on muutenkin oma maailmansa. Oli kyse seksistä, politiikasta, työstä, perheestä tai mistä tahansa, niin täällä meno ja meininki on sellaista, jota oikeassa elämässä en koskaan kohtaa. Onneksi en.

Vierailija
7/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on muutenkin oma maailmansa. Oli kyse seksistä, politiikasta, työstä, perheestä tai mistä tahansa, niin täällä meno ja meininki on sellaista, jota oikeassa elämässä en koskaan kohtaa. Onneksi en.

Ensimmäinen kommentti, joka edes jossakin määrin vastaa kysymykseen. AP

Vierailija
8/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihme meno täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi