Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeellistä on Jaqen H'gharin näyttelijässä?

Vierailija
10.01.2017 |

Tämä on taas yksi outo naisten päiväuni, miehenä mahdoton nähdä tuota komeana. Sama esim. Johnny Deppin kohdalla.

Vaikka Channing Tatum ja Chris Hemsworth ovat ihan selvästi miehenkin silmään komeita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kun osaisi eritellä. Minä taas en lämpene kummallekaan mainitsemistasi. Hemsworthin nenänreiät pilaavat jopa viikset ja parran. (Yritäpä olla näkemättä niitä tämän jälkeen.)

Sieltä toisesta ketjusta

Vierailija
2/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä, minkä näköisestä tyypistä on nyt kyse, mutta sen teidän, että ihmiset tykkäävät erilaisista asioista. Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku hänen ulkonäöstään pitää? Onko se sinulta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun ainakin nuo sinun komeiksi mainitsemat on jotenkin liian nättipoikia, ei oikein iske tuommoiset. Miehessä pitää olla jotain rujoa ja alkukantaista että sytyttää. Muuten näyttää jotenkin jopa naismaiselta vaikka periaatteessa olisi hyvinkin miehinen ulkonäkö, esim. Cristiano Ronaldo.

Vierailija
4/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Kun osaisi eritellä. Minä taas en lämpene kummallekaan mainitsemistasi. Hemsworthin nenänreiät pilaavat jopa viikset ja parran. (Yritäpä olla näkemättä niitä tämän jälkeen.)

Sieltä toisesta ketjusta

Ja molemmilla on tosi pienet silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme