Mitä ihmeellistä on Jaqen H'gharin näyttelijässä?
Tämä on taas yksi outo naisten päiväuni, miehenä mahdoton nähdä tuota komeana. Sama esim. Johnny Deppin kohdalla.
Vaikka Channing Tatum ja Chris Hemsworth ovat ihan selvästi miehenkin silmään komeita.
Kommentit (4)
En yhtään tiedä, minkä näköisestä tyypistä on nyt kyse, mutta sen teidän, että ihmiset tykkäävät erilaisista asioista. Mitä ihmeen väliä sillä on, jos joku hänen ulkonäöstään pitää? Onko se sinulta pois?
Mun makuun ainakin nuo sinun komeiksi mainitsemat on jotenkin liian nättipoikia, ei oikein iske tuommoiset. Miehessä pitää olla jotain rujoa ja alkukantaista että sytyttää. Muuten näyttää jotenkin jopa naismaiselta vaikka periaatteessa olisi hyvinkin miehinen ulkonäkö, esim. Cristiano Ronaldo.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Kun osaisi eritellä. Minä taas en lämpene kummallekaan mainitsemistasi. Hemsworthin nenänreiät pilaavat jopa viikset ja parran. (Yritäpä olla näkemättä niitä tämän jälkeen.)
Sieltä toisesta ketjusta
Ja molemmilla on tosi pienet silmät.
Jaa-a. Kun osaisi eritellä. Minä taas en lämpene kummallekaan mainitsemistasi. Hemsworthin nenänreiät pilaavat jopa viikset ja parran. (Yritäpä olla näkemättä niitä tämän jälkeen.)
Sieltä toisesta ketjusta