Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin Nordea ei enää lähetä tunnuslukukorttia?

Vierailija
10.01.2017 |

??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna saa vielä tunnuslukuja, ainakin niin luki kirjeessä, jonka hiljattain sain.

Vierailija
2/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee jokaiselle kotiin se laite, jos ei halua puhelimeensa ladata tunnuslukusovellusta tai ei omista älypuhelinta. Itse en halua puhelimeeni kyeistä sovellusta, odotan sitä laitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tulee jokaiselle kotiin se laite, jos ei halua puhelimeensa ladata tunnuslukusovellusta tai ei omista älypuhelinta. Itse en halua puhelimeeni kyeistä sovellusta, odotan sitä laitetta.

Mutta MILLOIN se laite tulee ja MILLOIN Nordea ei enää lähetä uutta tunnuslukukorttia?

t. toinen kiinnostunut

Vierailija
4/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne tietää ketkä haluaa sen laitteen? Mulla ei ole älypuhelinta ja jos noi paperilipareet loppuu niin mistä mä sen laitteen saan? Tässä tuppukylässä kun ei ole enää edes Nordean konttoriakaan enkä viittis lähteä mokoman takia ajamaan kymmeniä kilometrejä.

Vierailija
5/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean sivuilla lukee että he ilmoittavat kun ajankohta täsmentyy. Ettekö osaa lukea sieltä nordean sivuilta asiasta? Kuitenkin maksat laskusi verkkopankissa, jos sinulla on ne paperiset tunnusluvut? Vähän omatoimisuutta kiitos.

Vierailija
6/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne tietää ketkä haluaa sen laitteen? Mulla ei ole älypuhelinta ja jos noi paperilipareet loppuu niin mistä mä sen laitteen saan? Tässä tuppukylässä kun ei ole enää edes Nordean konttoriakaan enkä viittis lähteä mokoman takia ajamaan kymmeniä kilometrejä.

Kyllähän Nordea tietää kuka on käyttänyt tunnuslukusovellusta. Nämä eivät tarvitse mitään laitetta, mutta muilta pankki kyselee 'no mikä on' sitten kun sen aika tulee.

Vierailija
7/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lataa tunnuslukusovellusta koska mulla on firman kännyt ja läppärit.

Vierailija
8/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vielä tän vuoden lappuja laittaa ehkä ensi vuodenkin

Vierailija
9/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa laite.

Älykännyköiden tietoturva loppuu takuuseen.

Vierailija
10/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan mä lukea, mutta eivätpä ole sitä hirveämmin mainostaneet. Kerran tuli asiakasviesti, että tämmönen paska idea on nyt keksitty, mutta ei sen täsmällisemmin ole infoa tippunut. Ajattelin, että täällä kun tiedetään kaikesta kaikki, niin josko jollain olis jotain inside tietoa asiasta.

T: 4

Vierailija
11/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 aikana loppuu ne paperiset mutta sitten voi tilata sen laitteen

Vierailija
12/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Nordeassa töissä (ehkä)....saat tiedon verkkopankkiin maaliskuussa miten saat tunnuslukulaitteen käyttöösi, siis jos et ole siihen mennessä ottanut sovellusta käyttöön.

Taulukkoja lähetetään vielä ainakin tämä vuosi.