Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanukasmies vain urbaania legendaa?

Vierailija
10.01.2017 |

Vai onko hän oikeasti olemassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ostin tänään neljän tumman suklaan makuisen tofu-soijavanukkaan pakkauksen K-Market Julkulasta.

Henkka

Vierailija
2/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas on hyvää!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vanukkaat ja kaakao on hyvää

M35

Vierailija
4/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin sen. Ja on ihan tosi juttu. En tosin osta enää vanukkaita, mut jääkaapista menee ihan oikeasti kaikki. Maksamakkarat ja tuorejuustot yms. Paras kun vetäisi kännissä naamaansa katkarapu-tilli-kastikkeen. Siis sellaisen mitä myydään kalahyllyissä ja ideana on laittaa se uunilohen päälle ja UUNIIN. En tajua miksi se vetää unissaan tai humalassa ihan kaiken.

Ja ostan ruokaa aina vaan enemmän ja enemmän, mut kaikki menee. Liekkö joku ahmimishäiriö vai eikö vaan pysty vastustaan.

Vierailija
5/5 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin sen. Ja on ihan tosi juttu. En tosin osta enää vanukkaita, mut jääkaapista menee ihan oikeasti kaikki. Maksamakkarat ja tuorejuustot yms. Paras kun vetäisi kännissä naamaansa katkarapu-tilli-kastikkeen. Siis sellaisen mitä myydään kalahyllyissä ja ideana on laittaa se uunilohen päälle ja UUNIIN. En tajua miksi se vetää unissaan tai humalassa ihan kaiken.

Ja ostan ruokaa aina vaan enemmän ja enemmän, mut kaikki menee. Liekkö joku ahmimishäiriö vai eikö vaan pysty vastustaan.

Ei viddu, mikä mies :DDD Onnea sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi