Ihmiset jotka ei vastaa
Ärsyttääkö ketään muuta ihmiset jotka tekee tänne aloituksia joissa selvästi kysyvät jotain mutta eivät sitten viitsi enään vastata kun toiset vastailee ketjuun. Minusta olisi kohteliasta vastailla ja sitten jos "jättää" ketjun niin laittaa jokin päätösviesti, esim. "Kiitos vastauksista, asia selvisi" tms.
Minusta ainakaan ei tunnu kivalta, jos olen vaivalla vastannut ja käyttänyt siihen aikaa ja sitten koen ettei viestäni ole edes viitsitty lukea. Ehkä aloittaja sen on kuitenkin lukenut, mutta miksi ei voi edes lyhyttä vastausta kirjoittaa :(
Kommentit (4)
Ei ärsytä. Jos aloittaja ei ole sitä lukenut, niin moni muu kyllä lukee. Itsekin olen löytänyt vastauksia kysymyksiini niin, että googlen kautta on linkki tuonut Vauva-palstalle...
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelen tän palstan olevan "tietopankki". Eli täältä voi myöhemmin käydä lukemassa vastaukset ja silloin ei kiitosvastauksia enää kirjoitella. Täältä voi myös lukea toisten kirjoituksia ennen kuin tekee uuden aloituksen. Jokaista palstaltalähtöä ei siis ole suotava ilmoittaa.
Ei, mutta jos nimenomaan aloittaa uuden ketjun ja esimerkiksi kysyy jotain asiaa, valittaa jostain tai jotain, sitten ihmiset vastailee ja kyselee tarkentavia kysymyksiä ja on kiinnostuneita. Niin alkuperäinen kirjoittaja vain katoaa johonkin ja tuntuu kuin jättäisi kaikki lukematta, ei vastaa mihinkään eikä kenellekään.
Minä kirjoitin toissa päivänä pitkän viestin tänne yhteen ketjuun johon kukaan ei ole vastannut eikä edes varmaan lukenut kun nuolia ei ole painettu. Myönnän, että loukkaannuin vähän siitä.
Ap
Mä taas ajattelen tän palstan olevan "tietopankki". Eli täältä voi myöhemmin käydä lukemassa vastaukset ja silloin ei kiitosvastauksia enää kirjoitella. Täältä voi myös lukea toisten kirjoituksia ennen kuin tekee uuden aloituksen. Jokaista palstaltalähtöä ei siis ole suotava ilmoittaa.