Miksi kenkälaatikoiden sisäkannessa on pieni paperilappu?
Ostin tänään uudet kengät, ja kiinnitin huomiota kannessa olevaan pieneen, suorakaiteenmuotoiseen, vihreään paperilappuun. Muistelin nähneeni sellaisen aiemminkin, ja kävin katsomassa vanhoja kenkälaatikoita. Niissä kaikissa oli tuo pieni paperilappu, tosin väri vaihteli vihreän, vaaleanpunaisen ja keltaisen välillä. Yhden lappu oli muovinen, muut paperia. Missään näistä ei lue mitään.
Mikä ihme tuo on? :)
Kommentit (9)
Kk yllä kenkälaatikot kannattaa säästää.Mustä ne on tosi käteviä kaikkeen varastoimiseen.Kävin kattomassa niin olihan niissä tarrat.Yhdessä luki kin sitten että anti-mold-Sticker.Eli suomeksi:homeenestotarra.
Se on tarra joka kertoo minä vuodenaikana kenkiä saa käyttää. Vihreä-kesällä, keltainen-syksyllä, v.punainen-keväällä jne
Se on lappu jonka voit leikata irti ja käyttää kauppalappuna tai kehystää seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Kk yllä kenkälaatikot kannattaa säästää.Mustä ne on tosi käteviä kaikkeen varastoimiseen.Kävin kattomassa niin olihan niissä tarrat.Yhdessä luki kin sitten että anti-mold-Sticker.Eli suomeksi:homeenestotarra.
Ei kannata säästää. Et kuitenkaan tarvitse niitä vuosikausiin ja ne vaan lojuu jossain keräämässä pölyä ja täyttämässä kaappeja tai varastoja. Hirveä määrä rojua jota "voi joskus tarvita". Monet ihmiset tosin tekee näin, minä heitän kenkälaatikot ja kaikki muutkin pakkausmateriaalit ym. pois saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Miksi säilytät vanhoja kenkälaatikoita?
Käytän niitä tavaroiden säilyttämiseen. Mulla on niissä mm. kenkienhoitotarvikkeita, ompelutarvikkeita, villasukkia jne. Ovat just sopivan kokoisia mun eteisen kaappiin.
- ap
Minä pidän kenkälaatikoissa kenkiäni. Talvikengät omassa laatikossaan kesällä, ja korkkarit laatikoissaan että pysyvät paremman näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos. Onkohan kuitenkaan sama tarra? Googletin anti-mold stickerin, ja tuli linkin mukainen muoviläpyskä. Muistan nähneeni näitä itsekin, mutta tuo mun tarkoittama on ihan tavallista ohutta paprua, ihan kuin pieni post-it.
http://www.manufacturer.com/mcom/images/products/7040661.jpg
- ap
Värit kyllä hyvin täsmää noihin anti-mold stickereihin, kun niitä on just vihreitä, sinisiä ja punaisia. Ehkä noi paperiset on jotain erilaisia versioita, tuskin mitään muutakaan syytä olisi laittaa paperilappuja laatikoihin.
- ap
Miksi säilytät vanhoja kenkälaatikoita?