Rakastuin rikolliseen.. puhukaa mulle järkeä päähän.
Kyseessä mua reilu 20v vanhempi mies, jolla on rikostaustaa ja lähdössä taas istumaan. Nyt olisi loistava aika erota ja aloittaa elämä uudelleen kun hän on poissa aika kauan.
Pelkään, että taas jään odottamaan häntä ja pian huomaan ajan kuluneen eikä mikään muutu.
Mies pitää musta tosi hyvää huolta, ei ole ikinä edes nimitellyt mua. Mun seurassa hän on tosi ihana ja leppoinen, nuo piirit vaan sitten aina vie mukanaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä turhia. Antaa nyrkkien puhua, niillä ne vakuuttavimmat sanat ovat.
Ei oo ikinä ollut mua kohtaan uhkaava tai väkivaltainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ikinä ollut mua kohtaan uhkaava tai väkivaltainen. Ap
Niin aina, niin aina.
Juu hieno elämä odottaa sinua jatka vain samaan malliin
"Mies pitää musta tosi hyvää huolta, ei ole ikinä edes nimitellyt mua. "
Jos sun kriteeri hyvälle miehelle on se että ei ole nimitellyt tai kohtele kaltoin niin et ole kyllä hyvää miestä nähnytkään, sellasen kanssa tuntuu siltä että ei ole
hyvillään/kiitolline tuollaisista asioista vaan ne on ihan itsestäänselvyyksiä. Hanki itsetunto ja sitten vaan uutta matoa koukkuun..
Katuuko rikoksiian? Onko jättänyt rikollispiirit vai hengaako niissä edelleen? Mitkä ovat tulevaisuudensuunnitelmat? Hänellä? Sinulla?
Testaa miestä ns. stressitilanteessa - jos uskallat. Vasta stressissä saa ihmisen käyttäytymisestä oikean kuvan. Tämän takia tiettyihin ammatteihinkin haluavia ajetaan testitilanteessa stressiin.
Levollisissa ja ei itselleen uhkaavissa tilanteissa jokainen pystyy olemaan hurmaava. Toki paljon miesystävän käyttäytymisestä kertoo se, minkälaisia rikoksia hän on tehnyt.
Esim. talousrikolliset eivät useinkaan sorru väkivaltaan.
Niin ne kaikki aina sanoo kuinka ei oo ollu väkivaltainen ja pitää musta tosi hyvää huolta jne. Annan sulle todella arvokkaan neuvon: juokse ja kauas niin kauan kun vielä voit. Nyrkit rupee heilumaan joku päivä.. T. Nuorena saman paskan läpikäynyt.
Voihan se tietysti olla niin, että hän kohtelee sinua hyvin. Mutta entä ne hänen rikoksiensa uhrit? En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä ihmisen kanssa, joka ei kunnioita toisia ihmisiä pätkän vertaa!
Sinä et koskaan tule olemaan tuolle miehelle se kaikkein tärkein. Entä jos jäät odottamaan ja sitten mies jättääkin sinut kun pääsee taas vapaalle jalalle?
Tuollaisen tyypin kanssa et voi koskaan saada vakaata ja onnellista parisuhdetta. Aina saisit vaan pelätä, että milloin taas rysähtää ja mies joutuu vankilaan.
Hänen kanssaan luultavasti ennemmin tai myöhemmin sotkeutuisit vain itsekin mukaan johonkin hämäräpuuhiin tai joutuisit vähintään seuraamaan sivusta rikollista elämää.
Ja rikollispiireissä elämä on varmasti aika kaukana glamourista ja onnentäyteisestä perhe-elämästä.
Mitä syytä sinulla on palvoa miestä, joka ei varmasti tule muuttumaan?