Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteeni Gilmore Girlsien uusista jaksoista

Vierailija
10.01.2017 |

Aivan kauheeta sheissea!

Katsoin sarjat vasta nyt, siis ihan kaikki kaudet, en ole seurannut sarjaa aiemmin.

Perustelut ja valtavirrasta poikkeavat mielipiteet:

1. Meikkaus epäonnistunut, sekä Rorylla että Lorelailla liian vahva ja vanhentava silmämeikki.

2. Elähtänyt Lorelai vaikutti enää typerältä ja lapselliselta.

3. Täytettä ja näyttelijöiden pyöräyttämistä ihan liikaa.

4. Köyhät juonenkäänteet.

5. Roryn kohtaloon ei oltu panostettu, liikaa epätodennäköisyyksiä, kuten uran lässähtäminen, rahattomuus yms. Myöskään muuttunut (katkeroitunut?) luonne ei ollut sarjan idean mukainen.

6. Se raskaus? Haloo 2000- luvulla?!

Loppujen lopuksi, ei olisi pitänyt tehdä näitä jatko-osia. Molemmat päähenkilöt olivat muuttuneet epäedullisesti ja jaksoista jäi vain pettynyt ja pahamieli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama reaktio eka katselulla kun oli juuri nähnyt vanhoja jaksoja, mutta tokalla ja kolmannella pääsi paremmin mukaan ja jaksot oli hyviä. Minusta ei ole yhtään epätodennäköistä että ent huippuopiskelija / menestyjä onkin 10 v päästä tavallinen talliainen.

Vierailija
2/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kusipäisiä hulluja pettureita ne olivat jo alkuperäisessäkin. Tuohon vain syvensi ja vahvensi kuvaa niistä. Ihan hyvää jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Lorelaita, mutta jotenkin hän oli kovin kurpahtanut. Mistä johtuu?

Vierailija
4/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se näyttelijä ole kohta jo jotain 50v? Ei kai sekään nyt voi ikuisesti nuori olla.

Vierailija
5/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se näyttelijä ole kohta jo jotain 50v? Ei kai sekään nyt voi ikuisesti nuori olla.

Mutta välissä kuitenkin vain 10 vuotta. Näyttää niinku olis kortisooneissa tms

Vierailija
6/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut oli ainakin sen 15-20 kg ja näkyy ehkä eniten kasvoissa. Ja lisäksi liian voimakas silmämeikki vanhentaa.

Vierailija
7/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään muun mielestä Lorelain käytös ollut lapsellista ikään nähden? Jonkinlaista seestymistä olisin toivonut.

Vierailija
8/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti vain se, että jäin kaipaamaan jatkoa Roryn ja Emilyn tarinoille!

Vierailija
9/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta välissä kuitenkin vain 10 vuotta. Näyttää niinku olis kortisooneissa tms

10 vuotta on paljon! Näytti erittäin hyvältä ikäisekseen, tosin naama oli turpea ja itse mietin, onko käyttänyt täyteaineita.

Vierailija
10/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenenkään muun mielestä Lorelain käytös ollut lapsellista ikään nähden? Jonkinlaista seestymistä olisin toivonut.

Pikkusen ärsyttävää sohlaustahan se sen touhu on, mutta oli aiemmissakin kausissa. Pysyy sentään uskollisena vanhalle meiningille. Mä en niin Lorelaista koskaan tykännyt, enemmän ne muut sarjan hahmot on kiinnostaneet.

Vierailija
11/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rorylla meni aika surkeasti, pyöri varatun miehen kanssa ja raskautui jollekin sen kavereista villin illan päätteeksi (?), näin mä ymmärsin. Liikaa sarjasta tuttuja, kierrätettyjä vitsejä. Lorelain ääni oli muuttunut oudoksi,mutta mun mielestä hän kantaa ikääntymisensä hyvin. Richardin kuolemaa surtiin ihan liikaa, surullista joo mutta olihan se vanha, ei siinä mitään niin dramaattista oikeasti ole.

Oli silti ihanaa nähdä hahmot uudestaan.

Vierailija
12/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rorylla oli liian vähän meikkiä! -11

Vierailija
13/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lorelain näyttelijä näytti kyllä siltä, että on naama piikitetty täyteen fillereitä yms aineita. Ei näyttänyt hyvältä enää.

Vierailija
14/15 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan aika vahvat meikit oli verrattuna aiempiin jaksoihin, mutta mietin että toi ehkä heijasteele yleistä meikkikulttuurin muutosta. Nyt on trendinä todella vahvat contourit, highlighterit, huulipunat, vahvat kulmat yms ylipäänsä vahva meikki on muodissa ja ns. normaalia. Tossa vaan se osui jotenkin silmään, koska aiemmissa jaksoissa oli sen ajan hengen mukaisesti hyvin luonnolliset meikit.

Vierailija
15/15 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häiritsi Lorelain ulkonäkö, kun muut ei juurikaan ole muuttuneet, paitsi miehet harmaantuneet. Myös Luke oli lihonut, ehkä se sitten sopi että Lorelai ja Luke olivat molemmat vakiintuneessa suhteessa päässeet lihomaan. Roryn ääni oli muuttunut, ei ollut enää niin kimeä kuin nuorempana.

Jännä että Roryn elämä oli lapsena ja nuorena niin helppoa, hän oli tähtioppilas ja kiltti äidin tyttö, mutta elämä ei sitten mennytkään hänellä niin hyvin. Ei saanut töitä eikä parisuhdetta. Miksihän näin oli haluttu kirjoittaa.

Katsoin Netflixistä ensin kaikki kaudet ja sen perään nämä uudet, jostain syystä Netflix aloitti uudet jaksot keväästä, onneksi huomasin, että talvi oli oikea 1.jakso näille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi