Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muita vaihtoehtoja mulla on kuin tehdä tätä tylsää toimistotyötä?

Vierailija
10.01.2017 |

Oon miettinyt pääni puhki. Joku muutos täytyy tulla. Kymmenen vuotta oon kuluttanut tätä samaa työtuolia. Katselen muita työpaikkoja muttei ne ole sen kummempia kuin nykyinenkään. Ensi kuussa on haku yamk:hon ja siinä on yksi tavoite.
Välillä mietin että hyppään kokonaan pois oravanpyörästä, mutta siinä kohtaa tulee talous vastaan. Tuntuu, että oon jumissa! Toivon salaa saavani potkut, niin vastuu mun kohtalosta siirtyisi muualle kuin omiin käsiin.
Joskus aikanaan tein työtä huoltoasemalla ja se oli ihanaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoltoasemalle töihin? Tai yleensä hakeudu jonnekin myyntityöhön, sitä kai se huoltsikkatyökin kai oli?

Vierailija
2/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisterihaku on käynnissä just, hae sinne. Yks vaihtoehto on rueta yrittäjäksi. Saa tehdä mitä tykkää eikä kukaan ole hengittämässä niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyit töissä huoltoasemalla. Mitkä asiat saivat sinut viihtymään siellä? Kun vastaat tuohon kysymykseen, saat jo jonkin vinkin siitä, mistä pidät työssä. Oliko se asikaspalvelu vai mikä? 

Olet hakenut opiskelemaan. Se voi tässä kohdassa olla juuri se oikea ratkaisu. Valitse opiskeluala huolella.

Vierailija
4/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyit töissä huoltoasemalla. Mitkä asiat saivat sinut viihtymään siellä? Kun vastaat tuohon kysymykseen, saat jo jonkin vinkin siitä, mistä pidät työssä. Oliko se asikaspalvelu vai mikä? 

Olet hakenut opiskelemaan. Se voi tässä kohdassa olla juuri se oikea ratkaisu. Valitse opiskeluala huolella.

"Asiakaspalvelu" on ärsyttävän tyhjä sana.

Huoltoasemilla käy tolkun ihmisiä ja siellä on menoa ja meininkiä! (Vähän erityyppistä, kuin jossain Stockalla ns. asiakaspalvelussa) Minäkin olen itse asiassa ajatellut työpaikkana, että olispa kiva.

Mökkiseudulla on yksi ulkomailta takaisin muuttanut korkeakoulutettu nainen alkanut pitää huoltoaseman kahvilaa juuri siksi, että se on niin kivaa.

Vierailija
5/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos niin kuin mahdollista että hyppäisit itse siitä oranvanpyörästä? Joku innokkaampi voi tehdä sen sunkin työs. Ei meitä oo täällä kuin 300 000 odottamassa tilaisuutta. No ei kaikki mutta lukuisa joukko kuitenkin.

Vierailija
6/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perheellisenä varaa hypätä pois pyörästä! Huoltoasemalla tykkäsin eniten siitä rennosta meiningistä, asiakkaat oli hyvällä tuulella ja työporukka oli lupsakkaa. Tiedä sitten onko se nykyään enää sellaista missään. Se on vaan vuorotyötä ja mulla on pieniä lapsia niin heidän hoito olisi vaikea järjestää. Uskokaa mua että oon miettinyt pääni puhki mutta kaikki tuntuu kääntyvän niin että tämä nykyinen työ on se "järkevin vaihtoehto" ja tähän tilanteeseen pitäisi tyytyä. Ap

Vierailija
7/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee ajaan taksii.

Vierailija
8/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskos niin kuin mahdollista että hyppäisit itse siitä oranvanpyörästä? Joku innokkaampi voi tehdä sen sunkin työs. Ei meitä oo täällä kuin 300 000 odottamassa tilaisuutta. No ei kaikki mutta lukuisa joukko kuitenkin.

Ei ole, koska karenssi. -Ohis

Vierailija
9/9 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mutta me emme sitä puolestasi oikein voi keksiä. Jatkat nykyisessä työssäsi mutta samalla etsit uutta, sinulle mieluista paikkaa. Vaihdat jos sellainen löytyy.  Yksityiskohdat tiedät itse.