Ostaisitko kaupan ulkopuolella odottaville teineille lakupiippuja, jos pyytäisivät?
Kommentit (14)
En oikein tiedä. Ehkä yrittäisin ehdottaa, että kokeilisivat sähkötupakkaa, niin kuin muutkin nuoret. Lopulta varmaankin myöntyisin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ne saa ostaa niitä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005034276.html
Kyllä saavat.
Naurettava laki, mutta tuskin jaksaisin. Eivätköhän teinit pärjää muillakin lakukarkeilla.
Paha kysymys. Itse olen lakupiipun käyttäjä ja ymmärrän mikä sinä vetoaa, mutta toisaalta en haluaisi toimia piiputtajien mannekiinina. Lopulta ostaisin kyllä, mutta vaatisin hakupalkaksi itselleni yhden piipun.
Tunnen vastuuni ihmisenä ja kasvattajana. Ymmärrän myös että viranomaiset tietävät kaiken minua paremmin ja että ilman lakien tinkimätöntä noudattamista vajoaisimme välittömästi anarkiaan ja ihmissyöntiin.
Lisäksi olen nöyrä suomalainen joka tyytyy osaansa ja ymmärrän olevani valtiota varten eikä päinvastoin.
Pienenä rakastin lakupiippuja mutta en ole ikinä polttanut tupakkaa. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava laki, mutta tuskin jaksaisin. Eivätköhän teinit pärjää muillakin lakukarkeilla.
Laissa ei ole lakupiipuista mitään, kts edellinen linkki. Se että joku S-ryhmä tulkitsee sitä naurettavasti bonusjutuissaan yms on eri asia.
Jos ne olisi teinityttöjä ja tulisivat sedän kotiin syömään ne karkit.
Namusetä
No en tietenkään ostaisi! Ihan hullu ajatuskin ostaa vaikutuksille alttiille teineille KIELLETTYJÄ tuotteita. Mitä seuraavaksi, liköörikonvehtejako?
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin koska ne ovat karkkeja. Typerä tuo uusi laki.
Ei ole mitään uutta lakia joka tekisi lakupiipuista K-18 tupakkatuotteita. Se oli uutisankka.
Minä pitäisin ensin pitkän saarnan lakupiippujen haitoista ja sitten soittaisin vanhemmille.