Mitä mieheni chilipullot oikeasti sisältävät
Olen ollut tarkkana. Huomaan että mieheni osastolle jääkaappiin on ilmestynyt tavallisen tabascon lisäksi kymmenkunta chilikastikepurkkia. Isoimmat monta desiä. Nimet kuulostavat keksityiltä. On Petri Nygård, Ahjo, Tuli leimaus, Texas Pate, Trinidad & Tobago, Lemon Drop Piri Piri. Itse en voi lapsuuden cayannepilan jälkeen sietää chilin tuoksua. Eli en voi maistaa, mitä pullot oikeasti sisältää. Mies laittaa noita ruokiin mielestäni päivittäin ja paljon ja hänen olonsa muuttuu kummaksi hetken ajaksi. Mitä noissa voi olla???
Itse käytän vain suola, pippuri ja pizzamauste.
Kiitos avusta
Kommentit (21)
Tabascoonkin voi tulla lievä riippuvuus.
Polttavalla tunteella oli muistaakseni jotain aivokemiallisia vaikutuksia.
Harmitonta kyllä.
Se oreganon näköinen mauste voi saada hihittelemään.
Mä käytän srirachaa ketsupin sijaan. Chilisooseja löytyy jääkaapista parikymmentä. Just sovittiin että käytetään niitä vanhempia pois ennen kuin ostetaan taas lisää.
Erottaako jostain onko mukaan sekotettu vodkaa ta punaista camparia.
Yleinen kikka tuollainen "hajupullo". Epäilyättävää varsinkin jos miehesi ei juo meksikolaisen ruuan kanssa olutta vaan mukamas pelkkää kivennäisvettä.
No eihän tabasco ole edes tulista. Itse vetelen purkista jalapenoja aamupalaksi ;)
Cayanne ei ole faktisesti chili vaan pippurien sukua. Jospa kysyisit mieheltäsi mitä niissä on.
Mun ukolla chili polttanut makuaistin. Älkää käyttäkö!!!
Huumeita käyttää. Nuo keksityt "chilit" on yleinen kikka narkkareiden keskuudessa.
" Miehen osasto " ? " jääkaapissa " !?
Mitä minä luin?
suunnistaja kirjoitti:
Mun ukolla chili polttanut makuaistin. Älkää käyttäkö!!!
Aivan taatusti käytän jatkossakin.
Ei sitä Mega Deathia kuulu joka ruokaan kaataa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tabasco ole edes tulista. Itse vetelen purkista jalapenoja aamupalaksi ;)
Vittu mikä neiti. Itse vedän aamupalaksi hehkuvaa terästä ja huuhdon alas nestemmäisellä typellä. Viikonloppuna ajattelin dippailla plutoniumtankoa napalmiin leffaa katsoessani.
Vierailija kirjoitti:
Cayanne ei ole faktisesti chili vaan pippurien sukua. Jospa kysyisit mieheltäsi mitä niissä on.
Cayenne on kyllä chili, Capsicum annuum.
Piri piri