Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetologia paikalla? Happokuorinta-asiaa

Vierailija
10.01.2017 |

Kävin eilen ihon pinnallisessa happokuorinnassa, jossa käytettynä aineena oli glykolihappoa, salisyylihappoa ja jotain muutakin.. eli yhdistelmää näistä.. Happo levitettiin kahdesti, eka kerta lyhyt aika ja toinen vaikutti sitten muutaman minuutin. Kotihoito-ohjeeksi sain, että seerumeita ja kosteusvoiteita kannattaa nyt käyttää.. ei saa saunoa ja hikoilla nyt vuorokauteen tms.. Auringolta suojata iho. Mutta onko vielä jotain? Koska voin kuoria ihoa tavallisella kuorintavoiteella seuraavaksi? Nyt hoidetaan ihoa vain normaalistiko? Entä sitten koska voin poistaa ylähuulen päältä sokerilla "viikset"? Alkaako iho hilseilemään pahasti? Nyt ei ainakaan näytä huonolta. Päinvastoin, iho näyttää ainakin tänään terveeltä..

Onko muilla kokemuksia happokuorinnasta? Mitä piditte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko kukaan auttaa? :)

Vierailija
2/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei happokuorinta vaikuttanut oikein mitään mutta kosmetologi kertoi samalla että kyse on aineen vahvuudesta, eli eri asiakkaille tehdään eri vahvuisia happokuorintoja tarpeen mukaan ja täten vaikutus on tietysti ihan erilainen. Pääsääntönä sanoi sen, että aina happokuorintaa käyttäessä pitää käyttää suojakertoimella varustettuja voiteita.

Itse käytän kotona laimeaa 2% happokuorintaa päivittäin ja hoidan ihoani normaalisti. Tuon lisäksi en tarvitse mitään muita kuorintoja.

En ole kosmetologi, joten voin vain kertoa mitä itse tekisin ja olisin vain muutaman päivän kynimättä sitä ihoa, hoitaisin normaalisti ja toimisin sen mukaan miltä iho vaikuttaa ja tuntuu. Jos se näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä, niin kohtelisin sitä ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kannattanu kysyä siltä kosmetologilta, joka kuorinnan suoritti?

Vierailija
4/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kysyä tuon että milloin voin kuoria normaalisti.. Mutta ehkä sellaisen viikon kahden kuluttua maalaisjärjellä ajateltuna?

Vierailija
5/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku vielä linjoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän