Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnibus

Vierailija
10.01.2017 |

Tahdon varoittaa sinua onnibussista. Mikäli olet liian pitkä, älä mene kyseiseen purkkiin. Mielestäni jo 180 cm:n ylittäneillä ei ole mitään asiaa tuohon bussiin. Kun monta tuntia oot jalat vääränä siinä purnukassa niin toivot vaan että oisit mennyt junalla tai jollain muulla. Kovin edullista, euron lippuja oon hyödyntänyt, mutta jatkossa maksan mieluummin junasta, jotta matkustaminen suhteellisen siedettävää.

Muilla samanmoisia kokemuksia? On siellä takana yksi amatsonin mentävä paikka mutta senkin on usein joku kääpiö nappassut pois. Siis se ihan perimmäisen rivin suora käytävä paikka, jossa saa koivet suoriksi

Ihmetyttää bussien ergonomian suunnittelijat. Suomalaiset kuitenkin nykyään jo aika pitkää kansaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut Onnibussilla niin kauan kun kys. firma toiminut Suomessa ja aion jatkossakin säästää selvää rahaa matkustamalla erittäin edukkaalla Onnibussilla. Paikat on mielestäni mukavat. Matkustan useita kertoja kuussa 350km pituisen yhdensuuntaisen matkan.

Terveisin 186cm.

Vierailija
2/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän myös Onnibussia liki viikottain miesystäväni kanssa. Vaikkei nyt mitään erityisen pitkiä olla (175cm ja 185cm) niin paikat on mukavat.

Käydään usein Tampereella ja menopaluuna päästään aina max 30e (2hlö menopaluumatkat) kun junalla edestakaisin samareissu olisi 120euroo meiltä kahdelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis elämäni aikana tasan 4 kertaa mennyt, joista 1 kerralla sain influenssan odotettuani pakaksessa 30 min, 2 kertaa mennyt hyvin, sain jättiläisen paikan ja vikalla kerralla muuten hyvä mutta istuin rivipaikassa jalat sirrissä. 

Oon vielä pidempi kuin 186cm, mutten paljoo. Miten ihmeessä voit viihtyä tuossa, onko sulla pituus selässä vai?

ap ja nainen

Vierailija
4/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tarkemmin onko bussissa erilaisia istuinpaikkoja, kun itse olen sellaisia havainnut. Ainakin näytti siltä kerran yläkerran bussiosassa, että oli muutamia paikkoja joissa oli isompi väli penkkien välissä. Mieheni on 186 cm eikä ole valittanut tilaa. Joskus vanhoissa elokuvateatteissa oli ahtaita istuinpaikkoja, mut ei bussissa.