Kirppis hinnoittelu?
Niin paljonko voi pyytää suht ehjistä/siisteistä, mutta käytetyistä lastenvaatteista?
-hm toppahaalari?
-housut/leggingsit?
-kengät?
-lelut?
-äitiysvaateet?
Meneekö imetysliivit, lasten lähes uudet pikkuhousut, sukkahousut, hanskat kaupaksi? Hintaa näillekin, jos menee...
Kommentit (6)
Näin voisin itse maksaa max;
-hm toppahaalari? 5€
-housut/leggingsit? 4€
-kengät? 5€
-lelut? Riippuu pitkälti lelusta. Pari euroa.
Alusvaatteita en ostaisi vaikka olisi laputkin kiinni.
Yleensä ajattelen alkuperäisen hintaa ja sitten otan siitä neljäsosan - kirppishinta voi olla maksimissaan se. Riippuu tietenkin tosi paljon tuotteesta ja sen kunnosta.
esim. lelut 0,50e - 10e, kengät 3e - 15e, lasten sisävaatteet 0,20 - 5e. Tavalliset trikoopaidat ja housut/legginssit esim. 1 - 2e.
Mitä itse maksaisit tuotteista? Ja parempi se varmaan on, että tavarat menee halvalla kuin että ei mene ollenkaan?
ps. Älä myy kirppiksellä nyt, kun joka paikassa on alennusmyynnit meneillään ja toiseksi, ihmisillä on rahat loppu joulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljonko voi pyytää suht ehjistä/siisteistä, mutta käytetyistä lastenvaatteista?
-hm toppahaalari?
-housut/leggingsit?
-kengät?
-lelut?
-äitiysvaateet?Meneekö imetysliivit, lasten lähes uudet pikkuhousut, sukkahousut, hanskat kaupaksi? Hintaa näillekin, jos menee...
Kiitos näistä. Osaisiko joku vielä sanos hintaa äitiysvaatteille? Hm merkkisiä housuja ja paitoja.
Tai lelut tollasia fischer price taaperoleluja ja puisia nupipalapelejä?
Mulla on periaatteena että peruskirppiskaman tulee olla halpaa. Harvoin laitan kaman hinnaksi yli 6€, vaikka kuinka olisi hyväkuntoista ja ehjää.
Kalleimpia toppapukuja yms. en edes kirppiksellä myy vaan netissä jolloin voi helposti heittää useemman kympin hintaa ja silti menee.
Ostajana eniten ärsyttää kirppismyyjät jotka käytetyllä tavaralla yrittää repiä kovia hintoja. En sitten tiedä ketkä näistä maksaa?
Minä myin äitiysvaatteita (paitoja, housuja, farkkuja) 1-5€. Uutenahan maksavat ihan törkysenä, mutta jälleenmyynti tuntuu musta olevan tosi vaikeeta, joten laitan aina halvalla, jotta vain menisi. Toivon vaan että ostaja olisi aina joku, jolla todella on tarve muttei varaa uuteen.
Toppahaalari 5-7 e
Housut 1-3 e
Kengät 2-5 e