Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsbergin Miss plus size -kisa

Vierailija
09.01.2017 |

Ei oikein sovi Jutalle, kun olen saanut vaikutelman ettei pidä ylipainoisista. Jäi ikävä maku Jutasta kun postasi sellaisen paljon laihtuneen nuoren naisen kuvan Facebookissa ja ilkkui tälle kun vatsanahka roikkui. Nainen suomea osaamattomana oli onnellineb kun hänen laihdutustarinansa julkaistaan suomalaisella fitness-sivustolla. Jutan luulisi (itseään mainostaa ainakin) fitnessalan ammattilaisena tietävän että ei suurissa painonpudotuksissa nahka kutistu vaikka kuinka liikkuisi vaan ainoa keino päästä roikkuvasta nahaste eroon on plastiikkakirurgia. Ei tuntunut Jutta sitä ymmärtävän vaan ilkkui kuinka olisi kannattanut harrastaa liikuntaa jotta ei jäisi roikkuvaa nahkaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, että ajattelin vain että kuinka paljon he mahtavat syödä, jos kaiken tuon väitetyn liikunnan jälkeen on kuitenkin plus size -kategoriassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voittaakin, saa siitä sen verran itseluottamusta että lopettaa herkuilla mässäilyn, ottaa itseään niskasta kiinni ja laihduttaa normaalimittoihin.

Vierailija
44/48 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noi on pääasiassa noin lyhyitä, muutama normaali yli 170cm

Suomalaisten naisten keskimitta on 164 cm...

Joo, mutta ei 20-35-vuotiaiden keskuudessa.

Vierailija
45/48 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama on ihan ok, mutta mä tykkään enemmän siitä jättirintaisesta tatuoijanaisesta. Se on mun Miss Plus Size.

Sama! Ihana nainen.

Vierailija
46/48 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, miltä näyttävät 50v....

Veikkaan, että jokainen noista haluaisi oikeasti olla huomattavasti

hoikempi...eikös se Kuhtakin kerro, että oli laihduttanut 28km, mutta

se vaan tuli samantien takaisin....en ymmärrä, että ylipainoa yritetään

väkisin ihannoida, koska merkitsee useimmille (varsinkin iän karttuessa)

ongelmia terveydessä....toinen asia on, että kuka OIKEASTI tykkää katsella

tukkireisiä....teen muuten itse istumatyötä, enkä ole ylipainoinen. Katson vaan,

mitä syön...jotain itsekuria on pakko olla.

Vierailija
47/48 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että Miss Plussize 2018 kisan voittaja on Jutan ja Sunnevan lähimpiä ystäviä :)

Original Miss Suomi -kisaan yritettiin väkisin tunkea edesmenneen Petteri Jussilan tytärtä, mutta

jotta homma ei näyttäisi liian läpinäkyvältä, tyttö vedettiin tai vetäytyi itse kisasta alkumetreillä.

Tää porukka on niin kaksinaamaista ettei mitään rajaa ja nyt jos pitäisi jotain arvata niin tätä uutta paksumpaa missiä aletaan käyttämään Jutan valmennusten keulakuvana.

Piiri pieni pyörii

Vierailija
48/48 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on järjestää kisoja jossa voittaja on päätetty jo etukäteen? Ja miksi iltapäivälehdet ym. lähtevät tähän hommaan mukaan niin pyyteettömästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän