Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattele kolmea parasta petikaveriasi, millaisia yhteisiä ominaisuuksia (henkisiä & fyysisiä) heissä on?

Vierailija
09.01.2017 |

Onko ollut isoja vahvoa alfoja, hiljaisia nyssyköitä, pitkiä, laihoja, lihavia vätyksiä, agressiivisia huutajia vai hissukoita jne

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä, huumorintajuisia ja helliä. Sopivasti lihaksikkaita. Alle 170 cm pituudeltaan kaikki kaksi.

Vierailija
2/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat kelvanneet rakastetuikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat rakastaneet minua. Ei muita yhteisiä piirteitä.

Vierailija
4/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino, ronski huumorintaju, nörttiys

Vierailija
5/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, jotka kaikki ovat parisuhteessa ihan mahdottoman huonoja. Liian kylmiä luonteeltaan, epäkohteliaita ja rääväsuisia, usein taipumuksena pitää useaa naista samaan aikaan.

Sängyssä kuitenkin nainen otetaan aina huomioon ja varustelukin on kohtuu suuri.

Yhtenäistä on myös ulkonäöstä huolehtiminen, joskus siitä huolehditaan jopa liikaa.

Vierailija
6/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nenääni he kaikki ovat tuoksuneet hyvältä.

Vierailija
7/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme kunnon suhdetta takana, eka oli parast, kookas penis ja järjettömän hyvä rakastaja. Toinen rakasti mua enemmän kuin mä sitä, liiqn pieni penis siihen suhteeseen, vaikka muuten paljon hyvää. Kolmas on ollut vain seksisuhde, hyvä elin jälleen kerran, mutta on liian huono muuten, kokematon, vaikka ikää ja suhteitakin löytyy, mutta vain saunan jälkeen peiton alla :)

Jokunen muu kokemus, mutta ei niistä tässä.

Vierailija
8/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia, jotka kaikki ovat parisuhteessa ihan mahdottoman huonoja. Liian kylmiä luonteeltaan, epäkohteliaita ja rääväsuisia, usein taipumuksena pitää useaa naista samaan aikaan.

Sängyssä kuitenkin nainen otetaan aina huomioon ja varustelukin on kohtuu suuri.

Yhtenäistä on myös ulkonäöstä huolehtiminen, joskus siitä huolehditaan jopa liikaa.

Jännämiehiä?

Vierailija
9/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmenen kanssa ja vain yksi ylipäätään välitti miltä minusta tuntuu, joten kolmea hyvää en nyt kyllä saa kasaan. Sen hyvän kanssa olen naimisissa.

Vierailija
10/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kolmea. 

t:siveyden sipuli

Vierailija
11/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehiä

Kiinnostuneita nautinnostani

Rakastaneet minua

Kaunis hymy

Vierailija
12/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko muhkeapyllyisiä ja hyvin kokeilunhaluisia. Tykkäsivät myös anaali- ja pissaleikeistä.

Vierailija
13/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli ylipainoinen ja epäterveellisesti elävä videopelien ja pilven suurkuluttaja, mutta rakasti mua ihan älyttömästi.

Toinen oli omistusasunnossa asuva duunari, jolla vähän pömppistä mutta muuten ihan ok kunnossa. Mutta kamalan sotkuinen hän oli. 

Kolmatta parasta en pysty valitsemaan koska ne muutamat muut ovat olleet niin luokattoman huonoja. Ja noiden kahden parhaankin kanssa homma kaatui lopulta muihin asioihin.

Vierailija
14/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoja, älykkäitä, kauniit kädet ja syvällisiä ajatuksia, upeat penikset, yksi muusikko, yksi lääkäri ja yksi kirjailija, yksi suomalainen, yksi Keski-Euroopasta ja yksi amerikkalainen...kaksi skorpionin ja yksi vaaka, eli kaikki syksyllä syntyneitä...Huoh ihania miehiä kaikki kolme.

Vierailija
15/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut, hoikka. Varmaankin tällainen alfatyyppi, ollut paljon naisia.

Vierailija
16/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universaali vastaus; Röyhkeys, komeus, isomunaisuus, varakkuus. 

Vierailija
17/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastivat kaikki perseseksiä

Vierailija
18/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaita seksiin ja saamaan minut laukeamaan ja opettelemaan miten se tapahtuu. Kokeilunhaluisia muutenkin. Vähän dominoivia.

Vierailija
19/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, hyvä runko, nielee.

Vierailija
20/30 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoja itsevarmoja .. ja miehekkäitä..

terkut lommolle Espooseen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi