Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi riemuitsee "sossutädin" seurasta :D

Vierailija
09.01.2017 |

Eli tämänpäiväistä: minulla on yksi sisko, lempinimeltään Sussu, joka otti 4-vuotiaan lapseni yhdeksi illaksi ja yöksi hoitoon tuossa viikonloppuna, kun kävin kavereiden kanssa vähän ulkona. Tänään lapsi oli saanut päähänsä alkaa lausua Sussun selkeästi sossuna. Päiväkodista lasta hakiessani hoitaja sitten kertoi, että olivat yhdessä lton kanssa päätellen lapsen puhuvan Sussusta, kun hän on hakenut tytön aiemmin päiväkodista ja on näin heille tuttu, mutta vähän vain varoitusta, että lapseni on innostanut kavereita pihalla siitä, miten hauskaa onkaan kun sossutäti tulee hakemaan kun äiti lähtee "yöksi jonnekin". Eli tutuillekin vaan moikat, ja jos lapsen ryhmäläisten vanhemmat lukee ja kuulee lapselta villejä tarinoita, niin meillä on kaikki ihan hyvin :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pienen lapsen vanhempi käy vähän vaan ulkona viikonloppuna?? Ettei vaan olisi sosiaalitoimen asiakkaan yritys piilottaa viikonloppuna tapahtunutta ongelmaa? Jäikö lapsi heitteille viikonloppuna?

Vierailija
2/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset höpöttää päiväkodissa kyllä aika hassuja juttuja tavallisestakin perhe elämästä, kun eivät muista enään että miten se alkuperäinen tapahtuma nyt menikään; keksivät sitten itse puuttuvat palaset😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa siskon lapsi kertoili kovia juttuja siitä, kuinka Peppi teki sitä ja tätä. Tämä Peppi oli siis piirroshahmo ja samanniminen kuin minä, lapsen täti. Ajattelivat varmaan ensiksi, että ihan hullu täti kun poliisit siellä vierailevat, mutta kun Peppi nosteli hevosta ilmaan, tajusivat päiväkodissa, että mistä on kyse. Lapsi oli puhunut viikkoja Peppi Pitkätossusta siis.

Vierailija
4/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajana keikkaillut kirjoitti:

Lapset höpöttää päiväkodissa kyllä aika hassuja juttuja tavallisestakin perhe elämästä, kun eivät muista enään että miten se alkuperäinen tapahtuma nyt menikään; keksivät sitten itse puuttuvat palaset😁

Joo, aika lennokkaita juttuja oon mäkin kuullut lapsen kyläileviltä kavereilta, itseänikin tämä vain lähinnä naurattaa, on se niin höppänä :)

Vierailija
5/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärenpoika oli tohkeissaan kertonut, miten heillä on paljon pyssyjä. Sänkyjen alusetkin on täynnä pyssyjä. Tytär joutu selventään, ettei heidän talossaan ole ainuttakaan asetta. Lapsilla on tosiaan lentävä mielikuvitus.

Vierailija
6/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärenpoika oli tohkeissaan kertonut, miten heillä on paljon pyssyjä. Sänkyjen alusetkin on täynnä pyssyjä. Tytär joutu selventään, ettei heidän talossaan ole ainuttakaan asetta. Lapsilla on tosiaan lentävä mielikuvitus.

Eikä, ihania juttuja! Olisi pitänyt otsikoida lasten hauskimpina sepustuksina tms.

-Ap

Vierailija
7/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pienen lapsen vanhempi käy vähän vaan ulkona viikonloppuna?? Ettei vaan olisi sosiaalitoimen asiakkaan yritys piilottaa viikonloppuna tapahtunutta ongelmaa? Jäikö lapsi heitteille viikonloppuna?

Hehhe, olisko sellainen vanhempi, joka haluaa ylläpitää sosiaalista elämäänsä ja haluaa, että täti ja tytär pääsee viettämään laatuaikaa keskenään. Mulla ei ole minkäännäköistä sosiaalityöparanoiaa, saavat millon vaan tulla tarkastamaan tilanteen, jos sen tarpeelliseksi kokevat.

Vierailija
8/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
9/9 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.