Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kostutko sinä, jos tyydytät miestäsi kädellä?

Vierailija
09.01.2017 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole hoitanut asiaa alusta loppuun pelkällä kädellä, aina on suu ollut myös mukana. Mutta siis kyllä kostun, kun näen toisen nauttivan. Se on vaan niin ihanaa :) Ja usein mies vielä koskettelee minua, esim. rintojani, niin se vielä kiihottaa lisää. Mieskin tykkää mitä ilmeisemmin :)

N40

Vierailija
2/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tykkään hoidella miestäni käsin tai suulla, nautin kun rakas nauttii :)

Exän kohdalla oli tilanne ihan eri, inhosin suuseksiä tai käsipeliä. Tämän miehen kanssa vaan osuu kaikki niin kohdalleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaisia antautuvaisia naisia, jotka haluavat tuottaa miehelleen nautintoa pyyteettömästi, kun pääsisi naimaan takaapäin tiukkojen perseen kaarien väliin ja laukaista pakaroille, selälle, niskaan ja hiuksille.

Vierailija
4/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertaakaan en ole hoitanut asiaa alusta loppuun pelkällä kädellä, aina on suu ollut myös mukana. Mutta siis kyllä kostun, kun näen toisen nauttivan. Se on vaan niin ihanaa :) Ja usein mies vielä koskettelee minua, esim. rintojani, niin se vielä kiihottaa lisää. Mieskin tykkää mitä ilmeisemmin :)

N40

Tähän pakko lisätä vielä, että tilanne on tällainen ainoastaan nykyisen miehen kanssa. Eksät eivät sytyttäneet ollenkaan näin. Yhden muna haisi vaikka kuinka väitti pesseensä. Oli ällöttävää ottaa suihin, ja lopulta suostuin vain kortsun kanssa siihen. Väitin, että kyse oli ylipäätään suuseksistä, mutta totuus oli, että nimenomaan hänen vehkeensä ällötti.

Sama N40

Vierailija
5/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo kostuu heti kun edes itse runkkaan omaa munaani. Suihin ottaessa hän on aivan märkä. Kertoo nauttivansa suuresti.

Vierailija
6/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Mieheni kanssa meillä on täydellinen seksuaalinen kemia. Exän kanssa otin suihin lähinnä kohteliaisuudesta ja velvollisuudesta, mutta nykyisen kanssa kiihotun suikkarista valtavasti itse.

Suuseksiä on molemmin puolin  - joskus ennen yhdyntää, joskus sen jälkeen tai sekä-että.

:)

Vierailija
7/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Joskus kun itseäni ei haluta yhtään niin hoitelen mieheni niin kyllä siinä väkisinkin kiihottuu. Kun taas tein tätä exälleni niin siinä taas ei tuntunut missään. Mieheni penis on ihan helvetin kiihottava, samoin kivekset.

Vierailija
8/20 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oltiin jo nukkumassa kun vein käteni peiton alla mieheni kalulle ja aloin hitaasti runkkaamaan sitä. Ei mennyt kuin hetki niin se oli kivikova ja minä aivan märkä. Siitä sitten nousin vain ratsaille ja hoidettiin homma loppuun 😊

N29

Vierailija
9/20 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kädellä tehdessä, mutta mieluummin otankin suihin, se toimii hyvänä esileikkinä kostuttamaan omatkin paikat. Vielä kiihottavampaa on kuitenkin katsoa, kun mies hoitelee itse itseään. Siinä on kyllä vaikeuksia jäädä statistiksi...

N39

Vierailija
10/20 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestäni??? No enpä juurikaan.

Tämä taas ei päde kaikkiin miehiin, riippuu siis miehestä :)

Vierailija
11/20 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kädellä tehdessä, mutta mieluummin otankin suihin, se toimii hyvänä esileikkinä kostuttamaan omatkin paikat. Vielä kiihottavampaa on kuitenkin katsoa, kun mies hoitelee itse itseään. Siinä on kyllä vaikeuksia jäädä statistiksi...

N39

Sama mulla, kostun heti kun mieheni ottaa kalunsa käteen ja alkaa runkkaamaan itseään.

N37

Vierailija
12/20 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailen miehen kuivaksi aika useinkin. Helppoa, tuntuu kuulemma todella hyvältä ja on nopeaa. Kätevä juttu. Ja kyllä kostun, heti ja paljon. Toimii myös toisin päin.

Vierailija
13/20 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken otin suihin kun pötköteltiin sohvalla. Ihana tuottaa nautintoa miehelle, tuntea samalla miehen kädet hiuksissa ja vartalolla ja kuulla kun hän kuiskii ihania sanoja. Tuntea miehen vartalon iho, pienet jenkkakahvat ja manboobsit omissa kämmenissä....

Tässähän kostuu taas uudestaan :D Tuo oma nallekarhu vaan on maailman seksikkäin ja haluttavin mies :)

Vierailija
14/20 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken otin suihin kun pötköteltiin sohvalla. Ihana tuottaa nautintoa miehelle, tuntea samalla miehen kädet hiuksissa ja vartalolla ja kuulla kun hän kuiskii ihania sanoja. Tuntea miehen vartalon iho, pienet jenkkakahvat ja manboobsit omissa kämmenissä....

Tässähän kostuu taas uudestaan :D Tuo oma nallekarhu vaan on maailman seksikkäin ja haluttavin mies :)

Menehän sinäkin töihin niin kuin Sipiläiset ja kumppanit ohjeistaa.

Vierailija
15/20 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehän sinäkin töihin niin kuin Sipiläiset ja kumppanit ohjeistaa.

Vuorotyö mahdollistaa moisen toiminnan välillä myös keskellä päivää :)

Vierailija
16/20 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti koskeeko joku kädellään miehen munaan? Oksettaa jo pelkkä ajatus

Vierailija
17/20 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun menin illalla suihkuun ja mieheni oli juuri lopettelemassa omaansa, niin otinkin hänen kalunsa käteeni ja pesin sen kunnolla. Siitähän se innostui ja hetkessä olin myös itse märkä. Tyydytin mieheni kädelläni siinä suihkussa, tuntui tosi kiihottavalta :)

N22

Vierailija
18/20 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kun menin illalla suihkuun ja mieheni oli juuri lopettelemassa omaansa, niin otinkin hänen kalunsa käteeni ja pesin sen kunnolla. Siitähän se innostui ja hetkessä olin myös itse märkä. Tyydytin mieheni kädelläni siinä suihkussa, tuntui tosi kiihottavalta

Mulla kanssa vaimo tekee tätä. Jotenkin pervon kivaa. Pelkkä voimakas tyhjennys.

Vierailija
19/20 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun..

Vierailija
20/20 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin hoidella naistani kielellä mut en tiedä miksi hänelle ei maistu? Ilmeisesti olen aika surkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan