Minkälaista teidän esileikkinne on?
Kommentit (12)
Ei ole olemassa mitään "esileikkiä", on vain seksiä, eri muodoissa.
Ukko räpeltää meikäläistä haarukasta, minä räpellän häntä. Saatan imeä. Sitte hyppään ratsaille. Ukko välttelee turhia liikkeitä lahna-asemasta tai muutenkaan minkäänlaista vaivannäköä.
Sylkäisen reikään ja painan pelin sisään.
Jännämies
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "esileikkiä", on vain seksiä, eri muodoissa.
Mä olen periaatteessa samaa mieltä. Tai en ainakaan ole samaa mieltä, mitä yleensä tarkoitetaan seksin ja esileikin erolla. Esileikiksi voisin laskea sanallisen vihjailun, vaikkapa jo päiviä ennen seksiä tai seksiviestit. Tai hellät, mutta määrätietoiset kosketukset ohimennen ja sellaisen "haluan sua" -katseen kanssa. Minä ainakin sytyn.
Itse seksiin kuuluu niin paljon muutakin kuin itse akti. Sormilla ja huulilla hyväily eri puolilta kehoa puolin ja toisin, kiihkeät suudelmat ja tietysti suuseksi. En ymmärrä, miksi usein puhutaan seksistä, kun tarkoitetaan pelkkää yhdyntää. Esim. Kyselyt "kauanko teille seksi kestää" jne. No puoli tuntia-tunti yleensä. Voi kestää kauemminkin. Yhdyntä on tästä 5-10 min.
Huh, kylläpä alkoi tehdä mieli. Joudun odottamaan ainakin viikon, ennenkuin saan taas vakipanoa.
N40
Lähes aina sisältää vähintään perseen nuolentaa
Yleensä aloitan esileikin sivelemällä ja hentoisesti puristelemalla vaimon rintoja ja peppua. Siinä kyllä muna jäykistyy viimeistään juhlakuntoon. Joskus sormetan vielä lisää riippuen vaimon kiihkon tilasta. Yleensä vaimo tekee aloitteen milloin siirrytään yhdyntään koska tuntee minun kestoni ja silloin ollaan samassa "tilassa". Viimeisimmällä kerroilla ollaan laitettu melkein yhtä aikaa, paras kohta on kun vaimo on päällä ja laukean hän selvästi tuntee sen ja tulee aika nopeasti minun jälkeeni.
Itse saan vähän hyväilyjä, välillä tuntuu että voisi saada enemmän mutta toisaalta olen aikalailla heti valmis touhuun.
M28
Ihme vastauksia. Yleensä pitkäkestoista, hyväilyä, rintojenhyväilyä ja kilettämistä, imettämistä, näykkimistä samalla hyväillen pillua,ei sormettamista vielä. Sitten pääseekin himot valloilleen, rajua pitkäkestoista, toistemme huomioon ottaminen. Panemisen kesto on tillannekohtainenM50+.
"Räplää ittes märäks, mä käyn paskalla"
Mä sytyn joskus ihan vain sillä, että tunnen miehen kovan kalun. Etenkin jos makoillaan lusikassa ja mies asettaa kovan kullinsa haarojeni väliin. Ei tartte paljoa, kun haluan hänet sisääni. Siinä meidän esileikki joskus :D
Esileikki on varmaankin sitä sanallista "tulen huomenillalla" ja toinen alkaa lämpenemään ja valmistautumaan henkisesti ja seksi sitten alkaa ensimmäisestä kosketuksesta. Tämä kestää meillä vuorokaudesta puoleen tuntiin. Tai sitten voisi ajatella, että esileikkiä on kaikki ennen varsinaista penetraatiota. Tämä kestää yleensä puolesta tunnista runsaaseen tuntiin, kun tykätään nautiskella pitkään.
Hypitään ensin mörryä, juostaankilpaapöydän ympäri hippastellenja punkkaan!