Rakastunut nainen antoi varakkaana esiintyneelle miehelle yli 300 000 euroa. Todellisuudessa tämä oli varaton huijari.
Kuin nainen voi olla noin tyhmä?
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3156291/Kansainvalinen+huijari+vei…
Turkulaisnaisen avioliitto nettirakkauden kanssa johti lopulta särkyneeseen sydämeen ja satojentuhansien eurojen huijaukseen. Nainen tapasi loppuvuodesta 2008 internetin seuranhakupalvelussa kansainväliseltä vaikuttavan miehen.
Egyptiläissyntyinen mies kertoi varttuneensa Yhdysvalloissa ja työskennelleensä muun muassa maan Berliinin-suurlähetystössä. Lisäksi hän auttoi amerikkalaista tiedustelupalvelua.
Kaksikko tapasi ensimmäisen kerran kasvotusten Suomessa syksyllä 2009 ja häitä vietettiin Turussa jo helmikuussa 2010. Rikkaana esiintynyt mies lupaili yhteistä luksuselämää Yhdysvalloissa.
Viimeisen kerran nainen näki miehen Zürichin lentokentällä tammikuussa 2011 heidän ollessaan palaamasta Egyptistä. Kun nainen lensi Turkuun, mies lähti eri suuntaan. Vasta sen jälkeen naiselle paljastui, ettei hänen aviomiehensä ollutkaan se, mitä oli väittänyt olevansa.
Syksyllä 2009 mies alkoi pyytää tuoreelta vaimoltaan rahaa. Osan hän tarvitsi omien sanojensa mukaan Saksassa kertyneiden verovelkojen maksuun, osan yhteisen talon ostamiseen Texasista ja osan maksuihin miehille, jotka liittyivät tiedustelupalvelun toimintaan.
Rakastunut nainen antoikin miehelle koko omaisuutensa. Kun säästöt oli käytetty, hän myi asuntonsa Turussa ja kesäasuntonsa Airistolla. Aviomiehen taskuihin siirtyi rahaa yli 330 000 euron arvosta.
Mies lupasi maksaa kaiken takaisin ja muun muassa avata vaimolleen Amerikkaan tilin, johon tallettaisi miljoona dollaria. Todellisuudessa koko avioliiton aikana hän antoi vaimolleen vain 200 euroa. Koko ajan lähitulevaisuudessa miehen lupauksissa vilahteli luksuselämä Yhdysvalloissa, johon valmistautuessaan huijattava myös lopetti työnteon.
Kommentit (28)
En ymmärrä miksi miehelle piti lähettää rahaa, jos kerran oli ökyrikas?! Miten tyhmillä ihmisillä voi olla niin paljon rahaa ja omaisuutta hukattavaksi?
Munkin äiti melkein meni lankaan, tai menikin, mutta sai pitää rahansa. Onneksi jutteli mulle suuresta salaisuudestaan, varakkaasta brittimiehestä, jonka kanssa aikoi jakaa loppuelämänsä.
Pitkä tarina. Tein vähän selvitystyötä, ja kyseessä oli identiteettivarkaus. Tämä mies oli oikeasti olemassa, mutta ei ollut se, joka liehitteli äitiä, ja tarvitsi rahaa lainaan, koska omat olivat kaikki sidottuna sijoituksiin...
Mutta tuskaista oli saada äiti ymmärtämään tilanne. Olin, ja olen, todella pahoillani hänen puolestaan. Hän on kiltti ihminen, joka kaipaa rakkautta elämäänsä, mutta kovin sinisilmäinen hän on myös.
Vierailija kirjoitti:
Munkin äiti melkein meni lankaan, tai menikin, mutta sai pitää rahansa. Onneksi jutteli mulle suuresta salaisuudestaan, varakkaasta brittimiehestä, jonka kanssa aikoi jakaa loppuelämänsä.
Pitkä tarina. Tein vähän selvitystyötä, ja kyseessä oli identiteettivarkaus. Tämä mies oli oikeasti olemassa, mutta ei ollut se, joka liehitteli äitiä, ja tarvitsi rahaa lainaan, koska omat olivat kaikki sidottuna sijoituksiin...
Mutta tuskaista oli saada äiti ymmärtämään tilanne. Olin, ja olen, todella pahoillani hänen puolestaan. Hän on kiltti ihminen, joka kaipaa rakkautta elämäänsä, mutta kovin sinisilmäinen hän on myös.
Minäkin tiedän yhden huijatun vanhemman naisen. Taitaa olla niin, että huijarit todella tietää ketkä astuu lankaan. Rakkauden kaipuu tekee haavoittuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, rakkaudesta sakotetaan. Nainen voisi kirjoittaa asiasta vaikka opettavaisen näytelmän, ja saada vähän rahaa takaisin.
Ei, näissä huijausjutuissa ei ole kyse pelkästään rakkaudesta, vaan uhrin ahneudesta. Uhri haluaa enemmän, mahtavempaa, parempaa. Sunny car centerin tapauksessa ei ollut kyse rakkaudesta. Mutta helpommaksi huijaus toki tulee jos uhri on ahneuden lisäksi rakkaudenälkäinen. Uhri uskoo, että vihdoin onni kääntyi ja kaikki menee paremmaksi. Sääliksi käy.
Uhrin ahneudesta? Miten se voi olla uhrin puolelta ahneutta kun se ei mitään edes voi saada?
Naiset tekee tän huijauksen paljon paremmin kun oikein menevät sen huijatun kanssa yleensä naimisiin.
Paljon on miehillä oppimista...
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän tähän halpaan menevät rakkaudennälkäiset miehet.
Itse asiassa suurin osa huijatuista on naisia
Huijaukset pitäisi tehdä lailliseksi. Jos ihminen on niin tyhmä että menee huijaukseen niin ansaitseekin menettää rahansa
Tällaisissa tapauksissa nainen on useasti saanut nuo rahat varakkaalta mieheltään, joten ei nainen silloin edes menetä mitään.
Säälittää vaan ne miehet taka-alalla, jotka taas silloin nämä naisten hölmöilyt joutuvat maksamaan.