8v poika haluaa aloittaa pianotunnit
Meillä on kotona vanha piano jolla tykkää pimputella ja olen muutaman yksinkertaisen laulunkin hänelle opettanut. En ajatellut että hän haluaisi oikein pianotunneille mennä. Mielestäni vähän tyttömäinen harrastus..
Kommentit (9)
Koita ehdottaa että aloittaisi jalkapallon tai jotain
Öh, meidän opella (mies) näyttää olevan enimmäkseen poikia oppilaina, en millään saa tästä poikajoukosta tyttömäistä kuvaa...
Vierailija kirjoitti:
Idiootti ap.
Tajuatko, kuinka paljon naista se sun poikasi aikuisena saa, kun se soittaa kuin Chopin itse?
Ei TODELLAKAAN mikään tyttömäinen harrastus.
Av mammojen fantasiaa. Ei chopinia soittava runoilijapoika naisille kelpaa toisin kuin miehekäs lätkän pelaaja tai futaaja.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti ap.
Tajuatko, kuinka paljon naista se sun poikasi aikuisena saa, kun se soittaa kuin Chopin itse?
Kilttimies ei suutele kuin kaljatölkin kylmää metallipintaa...
Mulla itselläni on monta poikaa piano-oppilaana. Mukaan mahtuu pari raavasta aikuista miestäkin :) ja oletko huomannut, että monet kuuluisat konserttipianistit ovat enimmäkseen miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla itselläni on monta poikaa piano-oppilaana. Mukaan mahtuu pari raavasta aikuista miestäkin :) ja oletko huomannut, että monet kuuluisat konserttipianistit ovat enimmäkseen miehiä.
Käsittääkseni ovat homoja suurin osa.
Robinkin käy pianotunneilla eikä varmaan kelpaa tytöille...
Voihan sitä valita vaikka pop-pianon klassisen sijaan.
Idiootti ap.