Poikaystävästä paljastui kamala asia!!!!!
Sain tietää että poikaystäväni jonka kanssa olen ollut 6kk vihaa koiria ja sanoi että on joskus niitä lapsena hakannut, koska hänen mielestä jos koiraa lyö niin koira oppii siitä. Minua surettaa tämä koska olen todella eläinrakas. Hän ei ole osoittautunut mitään merkkejä muuten että olisi väkivaltainen joten tuli vähän yllätyksenä tuo... en oikein tiedä mitä tehdä..
Kommentit (8)
Itse en voisi olla ihmisen kanssa joka vihaa eläimiä.
Vielä vähemmän sellaisen kanssa , joka vahingoittaa tai on vahingoittanut niitä. Onko kukaan muuten huomannut mistään, että esim. esitietolomakeessa esim. jonnekin psykiatrian polille kysellään, että onko rääkännyt eläimiä ? Ainakin joskus oli. Musta se ihan selvää<. sellainen eläinten kiusaaja ei ole ihan terve.
Vinkki: Vaihda poikaystävää. Heti. Jos voi hakata koiraa, voi hakata vaimoa ja lapsia. Koska nyt tiedät etukäteen mikä tyyppi on, voit vielä peruuttaa. Hyviä ihmisiä on olemassa suurin osa.
Just joo. Keksit sitten idean siitä toisesta ketjusta, jossa mies oli ollut paha koulukiusaaja. Yritä edes.
Sehän on ihan järkevää ajattelua, itsekin vihaan koiria. Olet varmaankin joku maalaisjuntti joka omistaa myös hevosia!
Ihminen joka lyö eläintä, usein lyö myös ihmistä. Eläimiä pahoinpitelevät ihmiset ovat parisuhdekelvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: Vaihda poikaystävää. Heti. Jos voi hakata koiraa, voi hakata vaimoa ja lapsia. Koska nyt tiedät etukäteen mikä tyyppi on, voit vielä peruuttaa. Hyviä ihmisiä on olemassa suurin osa.
Kohta kertoo hauskan vitsin siitä mitä eroa naisella, koiralla ja suihinotolla?
Vastaus: Naista ja koiraa voi hakata mutta suihinottoa ei hakkaa mikään.
Vinkki: Älä hanki koiraa