Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpihan pakkaus tulisi jos nyt laittaisi hakemukset?

15.03.2006 |

Jokohan saisin uuden pakkauksen. Vaan pitäisikö vielä vähän vitkastella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan sivuilla luki huhtikuun puolivälissä vaihtuu...

Vierailija
2/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millaiset lie käsittelyajat. Tulisikohan pakkaus vasta huhtikuun puolessa välissä vai jo nopeampaa. Oisko kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aakke:

mutta millaiset lie käsittelyajat. Tulisikohan pakkaus vasta huhtikuun puolessa välissä vai jo nopeampaa. Oisko kokemuksia?

Se on paikkakuntakohtaista! Mulle sanottiin,että pohjanmaalla on niin paljon odottavia äitejä että menee 4-8 viikkoo ennen kuin ne pääsee käsitteleen papruja. Mulla on vähä yli 3 viikkoo sitten kirjattu paperit kelaa. Ei ole vielä mitään kuulunut. Parhaiten saat selville käsittelyajat kun soitat paikkakuntasi kelaan.

Vierailija
4/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vitkastele ihmeessä mahdollisimman pitkään (kunnes ekoja uusia pakkauksia jaossa tai hakemuksen viimeinen jättöpäivä lähestyy)

:-)

Vierailija
5/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään tietoa? Laitoin laput reilu viikko sitten, vielä ei ole kuulunut mitään.

Vierailija
6/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö ole vielä saaneet mitään ä-avustuspäätöstäkään kelalta, jolle ei oo mitään kuulunu? Mä nimittäin sain viikko sitten Kelan päätöksen äitiysavustuksesta ja siinä luki, että pakkaus tulee 2vkon sisällä. Onko siis niin, että tuosta Kelan päätöksestä pitää vielä odotella useampi viikko vai ettekö te ole vielä saaneet päätöstäkään koko avustuksesta?

Vierailija
7/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut mitään päätöstäkään vielä. Taitaa mennä sitten vielä aika kauan. Ja minä kun joka päivä odotan postia, kun kuuta nousevaa.