Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menettänyt toivoni

Vierailija
09.01.2017 |

Olen yli 40v, juuri jäänyt työttömäksi. Väsynyt fyysisesti ja henkisesti. Epäonnistunut elämässä (asun esim vuokralla). Yksi lapsi sentään on. Tuntuu että olen kaiken suhteen umpikujassa. Haluaisin ja tarvisimme isomman kodin, en saa etsittyä eikä ole varaa korkeisiin vuokriin. Itsetunto maassa joten työnhakukin hankalaa. Mistä apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jäänyt juuri työttömäksi? Heti tulee mieleen, että sun olisi ainakin helpompi päästä töihin kuin monen muun, joka on ollut jo pitemmän aikaa työelämän ulkopuolella.

Vuokralla asut ja olet epäonnistunut? Miten ne nyt korreloivat keskenään? Mieti omia sanavalintojasi. Riisu pois turha dramatiikka ja ole realistinen. Älä tuomitse itseäsi vaan anna mahdollisuus.

Vierailija
2/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 37v ja työttömänä nyt 2v. Sitä ennen opiskelua ja kotiäitiyttä. En jaksa enää uskoa, että töitä vielä saisin... Masentaa ja työhakemusten lähettämiseen ei ole enää mitään motivaatiota, kun tietää, ettei sitä paikkaa kuitenkaan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 37v ja työttömänä nyt 2v. Sitä ennen opiskelua ja kotiäitiyttä. En jaksa enää uskoa, että töitä vielä saisin... Masentaa ja työhakemusten lähettämiseen ei ole enää mitään motivaatiota, kun tietää, ettei sitä paikkaa kuitenkaan saa.

Mikä koulutus tai ammatti on pohjalla?

Vierailija
4/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärillä ja varmistaa, että mielenterveys on kunnossa. Tuossa tilanteessa masennus on hyvin todennäköinen. Ilman oikeaa hoitoa et ainakaan saa tehtyä mitään työllistymisesi eteen.

Jos et kuitenkaan ole mitenkään sairas, otat itseäsi niskasta kiinni ja rupeat etsimään töitä ja opiskelupaikkoja. Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan töihin. Täytyy itse olla aktiivinen ja puskea eteenpäin.