Koko joulu oltiin kotona
En tiedä mitä lapset kertoo koulussa lomastaan mutta eipä ihmeempiä tehty lomalla. Uimassa ja jääkiekko otteluissa käytiin siinä se. Kenelläkään muilla näin?
Kommentit (10)
Minä olin uudenvuoden lataamossa. En nähnyt raketin rakettia. Kuulin kyllä mutta puoliltaöin oli uninapit vedetty naamariin jo ajat sitten ja krooooohhhh.....
Revi siitä ;)
Mä olin kaikki välipäivät töissä, eli pelkästään kotona oleminen olisi ollut jo luksusta. Lapset olivat kotona.
Mekin oltiin kotona. Käytiin leffassa katsomassa Assassin's Creed. Siinä se.
Kotona ja mökillä. Lapset ahmi kirjaston kirjoja.
Me oltiin kotona eikä käyty oikeastaan missään. Aika harvalla vanhemmalla on joululoma. Mullakin vapaata vain ne normaalit pyhät eli tapaninpäivä sattui oleen vain ylimääräinen vapaa.
Me käytiin vain kerran luistelemassa. Muuten istuttiin kotona se 2,5 viikkoa. Ei käynyt vieraita eikä me käytä kenenkään luona. Paitsi jouluaatto oltiin vanhempieni luona.
Eipä ole lapsilla paljoa koulussa kerrottavaa...
Pääasiassa kotona oltiin ja oli mun mielestä kivaa, koska viihdyn kotona omassa kodissani. Joulu tuntui tänä vuonna lyhyemmältä kuin aikaisemmin, johtuisiko siitä, että osui sopivasti viikonloppuihin sekä joulu että uusivuosi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä lapset kertoo koulussa lomastaan mutta eipä ihmeempiä tehty lomalla. Uimassa ja jääkiekko otteluissa käytiin siinä se. Kenelläkään muilla näin?
Ihan kaikki joulut ihan aina vietetty kotona ja tehty ihan tavallisia asioita aj jääty henkiin ilman traumoja. Sattuuko tollanen normielämä jotenkin kipeesti sun itsetuntoosi vai miksi utelet?
Vierailija kirjoitti:
Me käytiin vain kerran luistelemassa. Muuten istuttiin kotona se 2,5 viikkoa. Ei käynyt vieraita eikä me käytä kenenkään luona. Paitsi jouluaatto oltiin vanhempieni luona.
Eipä ole lapsilla paljoa koulussa kerrottavaa...
Ihan sama meillä.
Mekin oltiin koko joulu kotona. Ihana joulu mielestäni.
Monta joulua ollaan oltu jossain muualla tai minä tai mies työmatkalla. Nyt saatiin olla yhdessä ja rentoutua. Ei tarvinnut mennä minnekään tai tehdä mitään, jos ei huvittanut.