Gynekologi kommentoi pimpsani hajua
Olin gynellä tänään ja gynekologi kommentoi että pimppa haisee silakalle, onko normaalia?
Kommentit (20)
Tähän mennessä on ihan kysyneet onko ollut millaisia hajuja ja vuotoja😃
Vierailija kirjoitti:
Olin gynellä tänään ja gynekologi kommentoi että pimppa haisee silakalle, onko normaalia?
No riippuu vähän miten asian ilmaisi. Sanoiko, että "hei pimppasi haisee silakalle!" vai että "vähän on nyt silakan hajua". Tarjosiko apua tähän? Tai neuvoja? Haju on kuitenkin gynekologiassakin yksi osatekijä diagnosoinnissa, joten joo se pitää tuoda esille mutta toki tyylejä on monia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä gyne on sunnuntaina auki?
Olin yksityisellä
Vierailija kirjoitti:
Mikä gyne on sunnuntaina auki?
Porvoossa on gyne auki 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu vähän miten asian ilmaisi. Sanoiko, että "hei pimppasi haisee silakalle!" vai että "vähän on nyt silakan hajua". Tarjosiko apua tähän? Tai neuvoja? Haju on kuitenkin gynekologiassakin yksi osatekijä diagnosoinnissa, joten joo se pitää tuoda esille mutta toki tyylejä on monia.
Hän ilmaisi asian oudosti mielestäni. Tokaisi että: " Kylläpäs pimppas haisee silakalle ", jos nyt oikein muistan. Sano vaan että pitäisi pestä paremmin vaikka kyllä pesen pimppani ja hyvin mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ilmaisi asian oudosti mielestäni. Tokaisi että: " Kylläpäs pimppas haisee silakalle ", jos nyt oikein muistan. Sano vaan että pitäisi pestä paremmin vaikka kyllä pesen pimppani ja hyvin mielestäni.
Sua on nyt kyllä huijattu, tämä on ollut joku valegyne. Vagina pitää itsensä puhtaana, ei sitä tarvitse kun suihkun yhteydessä huljauttaa äkkiä. Kalan haju taas on melko selvä esimerkki tulehduksesta, kuten bakteerivaginoosista että antibiootin sen olis sulle pitänyt kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Paistetulle vai savustetulle? Kummassakaan tapauksessa ei liene suurta ongelmaa, vaikka toisaalta aika harvinaista se kai on.
Terve pimpsa ei haise kalalle. Kyseessä on bakteerivaginoosi ja oikea gyne kirjoittaa reseptin ilman erityisiä kommentteja. Ikävää että palstalla vitsaillaan vakavasta asiasta.
Eikö gynen olisi pitänyt tarjota asiaan ratkaisua?