HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html
"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"
Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.
Mutta sellaistahan elämä on.
M87
Kommentit (783)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gfgfdgg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hgfhgfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nätti ja hoikka nainen, seurustellut köyhien ja ns. rumien miesten kanssa. Ja jättänyt heidät siitä syystä, että vuosien saatossa herrat ovat laiskistuneet ja ylpistyneet. Parisuhteen eteen ei ole jaksettu tehdä enää mitään, ovat huutaneet ja mitätöineet harva se päivä. Könynneet kännissä kotiin ja pitäneet minua itsestäänselvyytenä. Mutta minähän en siihen kauniina, hoikkana ja mukavana naisena alistu, vaan vaadin arvostavaa, tervettä käytöstä kumppaniltani. Sellaista mitä itsekin annan toiselle.
Ovat olleet kovin hämmästyneitä eron jälkeen nämä miehet, kun nainen sitten otti ja lähti. Eivät olisi kuulemma koskaan uskoneet, että minä olen se, joka lopettaa parisuhteen. Ja tämähän sen suhteen tappaa, oletus että toinen on niin läheisriippuvainen, että saa perseillä miten huvittaa. Että kyllä se akka tuossa pysyy, ei viitsi eikä pysty lähtemään. Väärin. Viitsin ja lähdin, löysin paremman miehen. Joka kunnioittaa, arvostaa. Panostaa parisuhteeseen. Pitää suhdettamme panostamisen arvoisena.
Ja ei ole tämäkään mies rikas, eikä Tom Cruisen näköinen. Mutta on hyvä ja kiltti mies, älykäs ja tunteellinen. Arvostaa ihmisiä, arvostaa minua. Ei pidä itsestäänselvyytenä enkä minä pidä miestä. Että tällainen prinsessasatu.
Tiedoksi vain, että tällaisia miehiä me nätitkin naiset haluamme ja tällaisten miesten kanssa suhteessa pysymme. Ei tarvitse olla elokuvamaista romantiikkaa aamusta iltaan, vaan rakastavaa, kunnioittavaa käytöstä.
Sinä oletkin säännön vahvistava poikkeus. Yleensähän naisen saa pidettyä nimenomaan tuollaisella perseilyllä ja me tavalliset miehet, jotka emme osaa perseillä, emme saa pidettyä ketään kovin pitkään. Varmaan jännityksen puutetta.
Nimenomaan jännityksen puutetta, iso osa naisista kaipaa draamaa, jännitystä elämään - sen takia "jännämiehillä" on vientiä. Ei väliä onko se juopottelua, pahoinpitelyä vai ulkomaanmatkoja 10 kertaa vuodessa, kunhan mies luo sitä jännitystä, nainenhan on kasvatettu olemaan avuton, perässävedettävä prinsessa. Itse ei voi luoda jännitystä tai vaihtelua esim. keksiä tekemistä tai ehdottaa ulkomaanmatkaa (ja myös tarvittaessa tehdä ylitöitä niin että siihen olisi varaa)
Sama kysymys: Kerro vähän vanhempiesi, sisarustesi, ystäviesi ja muiden tuttaviesi parisuhteista.
Kerro sinä mieluummin, että miksi hakkaajat ja alkoholistit eivät joudu koskaan olemaan ilman naista? Ketä ne hakkaajat hakkaisivat, jos niillä ei naisia olisi? Nämä suhteet jatkuvat vuodesta toiseen.
Mietipä. Miksi sinä olet huonompi vaihtoehto kuin hakkaajat ja alkoholistit?
Johan se oli miettinyt, ja kertoi meillekin. Ei ole yhtä jännä. Lisäksi sanoisin ettei ole yhtä miehekäs, karskin komea jne.
-eri
Niinpä. Eli hän on niin tylsä ja luonteeton, että jopa rikolliset ovat parempi vaihtoehto. Se ei ole naisten vika.
Miesten on yleensä jotenkin todella vaikea myöntää, että heidän luonteessaan / käytöksestään voisi olla jotain joka karkottaa naiset. Naisettomuus pistetään sellaisten seikkojen piikkiin mihin ei voi itse vaikuttaa esim. "en ole jännä / olen liian lyhyt / naisille nyt vaan ei kelpaa" mikä siinä on vaikeaa tarkastella omaa käytöstään ja muuttaa sitä päästäkseen haluamaansa päämäärään? En ymmärrä. Jos joku ei kiinnostu minusta, mietin että en ole sellainen ihminen kenestä hän pitää, enkä että hänessä on jotain vikaa kun ei minusta pidä.
"tavallinen parisuhde", jossa nainen on kouluttanut miehestä alistuvan puudelin itselleen.