Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviin tukea ja tsemppiä: karmaiseva riita ja haukkuminen siivouksesta!!!

Vierailija
08.01.2017 |

Olen kotona meidän 7kk:n vanhan kuopuksen kanssa. Isommat sisaret on päiväkodissa.

Mun mies oli töissä tai siis työmatkalla niin, että tuli eilen iltapäivällä kotiin. Hän kävi hakemassa isommat lapset vanhemmiltaan, joiden luona nämä olivat hoidossa miehen työmatkan ajan. Olin siis vauvan kanssa kahdestaan koko viikon.

Kun mies tuli lasten kanssa kotiin, alkoi kauhea valitus ettei ole siivottu. Siis ihan järkkyä käytöstä mieheltä. Multa pääsi itku siinä lasten nähden. Mies sanoi mm että voisit edes laittaa astiat tiskikoneeseen. Ja pedata sängyn. Ja kerätä vaatteesi lattialta, ja lapsen lelut.

Ongelma on se, että miehen mielestä mä teen kaiken väärin, hän kulkee mun perässä ja kritisoi mun tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.

Mulle se siivoominen ei nyt ole prioriteetti number one, vaan vauvan kanssa oleilu. Ja kun olen täysin yksin kotona, niin tottakai pidän yhteyksiä mum kavereihin somessa ja meen tapaan toisia kaveriäitejä.

Okei, en sitten ehtinyt siivota viikolla, big deal? Ja mieshän voi hyvin siivota tänään kun on vapaapäivä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollu väsynyt matkasta ja koti-ikävä. Kyllä se siitä kun arki palaa taas ennalleen

Vierailija
2/7 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et saa ainakaan multa tukea ja tsemppiä. Terv Eräs joka hoitaa kodin ja 4 alle kouluikäistä

Vierailija
4/7 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen huono sepustelma näin aamutuimaan. Ei kiitos jatkoa tälle!

Vierailija
5/7 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono! Vähän liikaa keksitty samaan tarinaan. Isot lapset viikon hoidossa. Mitään kotitöitä ei tehty. Somessa roikkuminen.

Näitäkö odotit haukuttavan?

Vierailija
6/7 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoidat itse vain yhden lapsistasi etkä viitsi edes kotitöitä tehdä?

En yhtään ihmettele jos mies hermostuu kun omien töiden jälkeen pitäisi tehdä vielä "sinun työsi".

Ei säälipisteitä...yhtäkään.

Vierailija
7/7 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintä tässä jutussa oli se, että hoidatatte lapset isovanhemmilla, vaikka olet itse kotona.