Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heii!! Kävin tänään saunassa ja kokeilin kookosöljyä koko vartaloon ja yllätyin todella posiitivisesti

Vierailija
07.01.2017 |

Siis miten ihanan pehmeä olo. Kädet ei oo yhtää kuivat tai vartaloa. Ehdottamast te jitka ootte kuivaihoisii nii koklatkaa ihmees! Voin.sanoa et tehoaa heti!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää olla puhdast kookosöljyä..

Vierailija
2/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä niin kuiva iho, ettei auta kuivimpiin kohtiin. Toisaalta on niin tujua, että naamaan tulee finnejä, jos lotrailee.

Kesäisin käytän, kun riittää kevyempi rasvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olet löytänyt:) Todellakin se kaupan tavallinen kookosöljy kelpaa, ei tarvitse olla mitään erityisöljyä. Mä olen käyttänyt kookosöljyä kaksi vuotta ihonhoitoon.

Vierailija
4/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroin sit ihoon, sit olin saunas n.15 min (annoin vaikuttaa) ja sit suihkuu ja kappas kummaa, iho ihanan pehmee . Kuivast ihost ei ollu tietookaa :)! Ap

Vierailija
5/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualle ok, mutta naamaan tulee patteja siitä, ei sovi kaikkien kasvoille.

Vierailija
6/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutus vain paranee, kun lisää kookosöljyyn sokeria ja käyttää sitä kuorinta-aineena. Ihosta tulee ihan silkinpehmeä!

Vierailija
7/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä voi käyttää myös liukkarina (ei kuitenkaan kortonkien kanssa kuten mitä tahansa öljypohjaista ), meikinpoistoon, hiusten syvähoitoon (tukkaan imeytymään 10min-1h ja shampoopesu pariin kertaan ) ja teepuuöljyn kanssa hiivan hoitoon niin sisäisesti kuin ulkoisesti (Lusikallinen kookosöljyä ja muutama tippa teepuuta, sekoitetaan, pyöräytetään tampooniin ja loput vedellään  ulkopuolelle)

Vierailija
8/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös erinomaista paistinrasvaa!

Vierailija
9/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihanan pehmeä olo. Kädet ei oo yhtää kuivat tai vartaloa. Ehdottamast te jitka ootte kuivaihoisii nii koklatkaa ihmees! Voin.sanoa et tehoaa heti!

Mutta se haju =( Inhoan kookoksen hajua

Vierailija
10/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuun tottuu! Mä inhosin hajua, nykyään on tuoksu mulle :)

Vierailija
11/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieroin sit ihoon, sit olin saunas n.15 min (annoin vaikuttaa) ja sit suihkuu ja kappas kummaa, iho ihanan pehmee . Kuivast ihost ei ollu tietookaa :)! Ap

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miten tuolle kookosöljylle käy, kun sen huuhtelee viemäriin? Jähmettyykö se takaisin klöntiksi siellä viemäriputkissa? 

Vierailija
12/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös erinomaista paistinrasvaa!

Ja kahviin voi laittaa.

Vierailija
13/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemäri varmaan tykkää...

Vierailija
14/14 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt kookospohjaista voidetta jo pitkään jalkarasvana. Toimii, eikä kuivu jalat. Mutta ei kannata tepastella ihan heti lattialla sen laiton jälkeen. Oon aatellut kokeilla vielä ihan puhdasta kookosrasvaa.