Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelin juuri ulkona pakkasessa ja tunsin miten lämmin veri kiersi pitkässä ja paksussa kalussani. :)

Vierailija
07.01.2017 |

Tuntui todella itsevarmalta ja miehekkäältä moikkailla vastaan tulleita kauniita ja hymyileviä naisia. :) Pienen vehkeen omaava ei voi ikinä tietää millaisen buustin iso penis antaa sellaisen omaavalle miehelle lähes jokaisella elämänalueella.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssinakki siellä kirjoittelee.

Vierailija
2/15 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmässä iso? Juujuu varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pippeli menee ihan pieneksi katkaravuksi kun vähänkään liikkuu tai on kylmä. Olen todella katellinen sinulle ja sinun massiiviselle ylväälle kyrvälle. Varmaan todella upeaa kun on niin iso kyrpä housuissa ja naiset katselevat etumustasi ihaillen. Naiset kostuvat ja katsovat huultaan pureskellen etumustasi, kun taas minun etumuksessa ei näy juuri mitään kohoumaa paitsi istuessa farkkujen vetoketjun sauman taitos. Ja naiset katsovat kuin olisin mitättömin asia maailmassa. Jopa halveksuvat kun ei näy isoa kyrpää. Osa toivoisi minun olevan kuollut.

Naiset varmaan samalla haaveilevat nousevasta ja laskevasta karvapepustasi kun työnnyt jättikyrvälläsi heidän sisäänä. Ja niin todennäköisesti tapahtuukin useita kertoja viikossa, jopa päivissä.

Olet parempi mies kuin me muut pikku nysäkullit.

Vierailija
4/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysäkullit on kyllä säälittäviä.

Vierailija
5/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma pippeli menee ihan pieneksi katkaravuksi kun vähänkään liikkuu tai on kylmä. Olen todella katellinen sinulle ja sinun massiiviselle ylväälle kyrvälle. Varmaan todella upeaa kun on niin iso kyrpä housuissa ja naiset katselevat etumustasi ihaillen. Naiset kostuvat ja katsovat huultaan pureskellen etumustasi, kun taas minun etumuksessa ei näy juuri mitään kohoumaa paitsi istuessa farkkujen vetoketjun sauman taitos. Ja naiset katsovat kuin olisin mitättömin asia maailmassa. Jopa halveksuvat kun ei näy isoa kyrpää. Osa toivoisi minun olevan kuollut.

Naiset varmaan samalla haaveilevat nousevasta ja laskevasta karvapepustasi kun työnnyt jättikyrvälläsi heidän sisäänä. Ja niin todennäköisesti tapahtuukin useita kertoja viikossa, jopa päivissä.

Olet parempi mies kuin me muut pikku nysäkullit.

Kunnon aisuri.

Vierailija
6/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko kävi?

Itse kävin pakkasessa juoksulenkillä ja oma penikseni lähes katosi kylmän vaikutuksesta. Ei ollut seksikäs tai itsevarma olo. Lähinnä pelkäsin kasvaako tuo koskaan entiseen mittaan, sillä niin pelokkaan vetäytynyt rusina se silloin oli.

Vierailija
7/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin lenkillä, tupsu otti hiukan huurretta, mutta lämpimänä pysyi ja on valmis sunnuntai aamupäivän sisäänajoon. Kelpaa kyllä ihan kohtuullinen nakki, kunhan on oikeassa käyttäjässä kiinni.

Nyt sitten sisäänajo vaatetus, eli ei mitään ja herättelemään nakkia, sen pusseja puristellen ja AAH.

Vierailija
8/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinko kävi?

Itse kävin pakkasessa juoksulenkillä ja oma penikseni lähes katosi kylmän vaikutuksesta. Ei ollut seksikäs tai itsevarma olo. Lähinnä pelkäsin kasvaako tuo koskaan entiseen mittaan, sillä niin pelokkaan vetäytynyt rusina se silloin oli.

Jos kovasti panettaa, niin pysyy kulli isona pakkasellakin. Vähän voi tosin haitata juoksua, kun seisokki hankautuu housuja vasten. Minulla alkaa usein juostessa seistä, etenkin kun ajattelen yhtä naista jota niin haluaisin panna kunnolla. Siinä ei pakkanen haittaa, kun veri pakkautuu munaan.

Vierailija
9/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutaman katkaravun kyselyitä ja kirjoituksia "isosta" koska itsellä on poikkeuksellisen pieni. Aloittaja kuuluu näihin. Tästä on helppo arvata psyykkiset ongelmat ja niiden aiheuttama valemaailma elää täällä. Onhan sekin elämä, onhan?

Vierailija
10/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena joskus mietityttää tämmöiset asiat, kuten että eivätkö ne sukukalleudet palele pakkasella? Aloittaja nyt on tietysti provo, mutta ainakin minulla esim. sormia ja varpaita palelee hyvin herkästi. Toinen kummastuttava asia on, miten te pystytte ajamaan polkupyörällä, eivätkö varsinkin kivekset litisty tuskallisesti?

Vierailija
11/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että nautin minäkin joskus siitä, että kullissa on kokoa keskivertoa enemmän. Ei se kuitenkaan mun elämää ohjaa. :D Edes pienimillään se ei mihinkään piiloon karkaa ja mulla kulli kasvaa reilusti pituutta ennen kuin nousee. Yleisissä suihkuissa näyttää joskus vähän koomiselta, jos itsellä on kulli vähän turvonnut ja kun vieressä on pieni ruttu ja mulla heiluu Kabanossi. :D Mutta ei sillä ole oikeesti mitään merkitystä. Kyllä sen pienen kullin kanssa pärjää, kun ei tee siitä mitään älytöntä ongelmaa.

Vierailija
12/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena joskus mietityttää tämmöiset asiat, kuten että eivätkö ne sukukalleudet palele pakkasella? Aloittaja nyt on tietysti provo, mutta ainakin minulla esim. sormia ja varpaita palelee hyvin herkästi. Toinen kummastuttava asia on, miten te pystytte ajamaan polkupyörällä, eivätkö varsinkin kivekset litisty tuskallisesti?

Siksihän se penis kutistuu minimiinsä, kun hakee kehosta lämpöä, samoin kivekset nousee kroppaan kiinni. Toki kulli on kovassa pakkasessa kylmä, mutta eikös jalkojenväli ole se runsaimman verenkierron alue normaalitilassakin mm. lämmön turvaamiseksi. Joo, hyvin kannattaa kuitenkin pukeutua, mutta ei noi alueet mun mielestä niin helposti palellu, koska siellä kiertää veri paremmin kuin sormissa.

Pyörällä ajelu onkin mukavinta tiukoissa vaatteissa, joissa vehkeet saa aseteltua sopivaan kohtaan ja ne pysyy paikoillaan. Pyöräilyhousuissahan on vielä pehmusteet. Mut siis löysissäkin housuissa kivekset asettuu kivasti siihen satulan estuosan päälle ja ympärille ja killuu siinä. Kulli sitten lepäilee siinä satulan etuosan päällä. :) Toki pyöräillessä vaatii aina välillä vähän asettelua.

Vierailija
13/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelitkö sepalus auki?

Vierailija
14/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko kävi?

Jos kovasti panettaa, niin pysyy kulli isona pakkasellakin. Vähän voi tosin haitata juoksua, kun seisokki hankautuu housuja vasten. Minulla alkaa usein juostessa seistä, etenkin kun ajattelen yhtä naista jota niin haluaisin panna kunnolla. Siinä ei pakkanen haittaa, kun veri pakkautuu munaan.

Mä tykkään käyttää kesällä collareita ja shortseja kommandona, koska sillon vehkeet saa olla vapaana eikä hikoile. Tuntuu myös seksikkäältä ja huomaa, että moni tykkää katsella, kun kulli heiluu vapaasti. On myös vähän jännää, jos alkaa ottaa eteen. Tosin en mä jaksa pieniä puolistondiksia peitellä. :D

Vierailija
15/15 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, oletko tämän molon omistaja? https://alakerrantarinoita.wordpress.com/2016/11/14/first-blog-post/

Ha ha ha ha.