Poikani päätti jättää jääkaappiin terästettyä hyytelöä
Tänä aamulla huomasin jääkapissa olevan hyytelöä, jonka oletin poikani tekemää ja tuiki tavallista. Söin vähän ja maku oli outo mutta ei se minua epäilyttänyt. Ajaessani kauppaan olo alkoi huonontua, joten käännyin kotiin ja kotona olo meni huonommaksi. Oksentaessani vessassa poika tuli huutamaan minulle siitä, että söin hänen hyytelöään. Pienen ajan kuluttua sain pojasta puristettua tietoa ja asia selvisi, että hyytelössä oli alkoholia. Pojalla olisi ollut juhlat tänään, mutta nyt ei ole. Pojan mielestä on minun vikani, koska söin hänen hyytelöään. Minä ja mieheni emme juo alkoholia.
Kommentit (21)
ahneella on paskanen loppu vai mites se meni? ois kannattanut jättää syömättä
Minäkään en kestä edes pieniä määriä.
6 liköörikonvehtia ja jo tuntuu olo omituiselta.
Vastuutonta jättää tuollaista jääkaappiin muiden syötäväksi.
Tulipa mieleeni kun tätini kävi meillä kyllässä ja kysyi että voiko ottaa limukkaa meidän jääkaapista ja että onko niissä pulloissa vain limukkaa ettei ole kossua tms. seassa. No eipä olisi tullut mieleenkään laittaa jääkaappiin kossulimukkaa colapulloon, kun talossa on kuitenkin kolme alle 8 vuotiasta lasta.
Jatkossa tosin vahdimme lapsia vähän tarkemmin kun kävimme tätini luona kylässä, koska eihän sitä tiedä mitä juomasekoituksia hänen pulloissaa on.
Minkä ikäinen poika?
Jääkaappiin ei todellakaan jätetä mitään mitä joku muu voi luoda syötäväksi, vaikka se ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen poika?
Jääkaappiin ei todellakaan jätetä mitään mitä joku muu voi luoda syötäväksi, vaikka se ei ole sitä.
Poika on 13 vuotta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
ahneella on paskanen loppu vai mites se meni? ois kannattanut jättää syömättä
Ei se minun vikani ole että poikani tuollaisia jääkaappiin. Kamalaa uhrin syyttämistä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
rattijuoppo!
Niin siinä kävi:(
-ap
Hihiii, tulee ihan 90-luku mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Hihiii, tulee ihan 90-luku mieleen!
Voisitko vähän avata?
-ap
Tällä yhdellä on kovin innokas poika laittamaan ruokaa.
Jaahas, lopetetaanko tää yritys nyt ihan alkuunsa, en millään jaksaisi katsoa paskoja provoja etusivulla näin sunnuntai-aamuna.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Aloitusta ei tehty kovin kirkkaassa mielentilassa.
-ap
Viimeksi oli poika laittanut kannabista. Kätevä käsistään tuo poikasi.
Oliko se tehny 80% vodkaan sen hyytelön kun tollesti alko oksettamaan ja pyörryttämään. Vai söitkö kilon sitä omituisesta mausta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se tehny 80% vodkaan sen hyytelön kun tollesti alko oksettamaan ja pyörryttämään. Vai söitkö kilon sitä omituisesta mausta huolimatta?
En tiedä vahvuutta enkä syönyt hirveästi.
-ap
Cittarien Amerikka-osastoilla on näitä Jellyjä, jotka pitää jäähdyttää jääkaapissa. Ihan kivoja kun laittaa vähän viinaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Cittarien Amerikka-osastoilla on näitä Jellyjä, jotka pitää jäähdyttää jääkaapissa. Ihan kivoja kun laittaa vähän viinaa sekaan.
Alkoholismi ja sivullisten satuttaminen ei ole sitten niin hauskaa.
-ap
tää aloitus on niiiiiin nähty, just viime viikolla tai jotain laitoit ihan samanlaisen vastaavan. HUONO. BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
0/5