Olen aina naureskellut niille jutuille joissa nainen tajuaa olevansa raskaana vasta aika myöhäisessä vaiheessa raskautta...
...tai pahimmillaan vasta synnytyksen käynnistyttyä.
Ja pari päivää sitten oudon oloni syy selvisi, olen neljännellä kuulla raskaana. Vasta pari viikkoa sitten alkoi tulemaan pieniä outoja oireita, mutta raskaus ei tullut mieleenkään. Menkat tulleet ihan yhtä epäsäännöllisesti ku aina ja mahakaan ei ole kasvanut. Valtavaa ylipainoakaan (liikakiloja noin 8) ei ole, mikä olis mahan piilottanut. Semmoisia liikkeitäkään ei ole tuntunut, että olisin voinut ajatella mitään muuta kun suoliston kuplintaa. Onneksi en tupakoi ja vuodenvaihdettaki juhlin maltillisesti. Ja on tässä vielä aikaa valmistautua ja asiat vois olla huonomminkin, silti hiukkasen tööt olo.
Kenellekään käynyt vastaavaa?
Kommentit (26)
Itse sain tietää raskaudestani ollessani neljännellä kuulla, menetin sitten vauvan viidennellä kuulla. Yhtä tunteiden vuoristorataa oli elämä kyllä silloin, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna, oli ehkä parempi ihan syntymättömän lapsenkin kannalta että hän ei ollutkaan silloin valmis elämään.
Niin osaako joku kertoa tuosta ovulaatiosta??
mä olen tuntenut ovulaatiokipuja -ainakin niin että tunnistan ne- vasta tokan synnytyksen jälkeen. Samoin ovislimat paksuuntui varmaankin vasta silloin, koska aiemmin en sellaisiakaan ollut huomannut. Joten eipä niistä merkeistä kaikille naisille hyötyä ole..
..ja siis paljon onnea ap:lle!! ❤ t 24
Vierailija kirjoitti:
mä olen tuntenut ovulaatiokipuja -ainakin niin että tunnistan ne- vasta tokan synnytyksen jälkeen. Samoin ovislimat paksuuntui varmaankin vasta silloin, koska aiemmin en sellaisiakaan ollut huomannut. Joten eipä niistä merkeistä kaikille naisille hyötyä ole..
No lähinnä tarkoitin meitä jotka tuntee sen selvästi.
Ja ei kai ovulaatiota enää voi tapahtua kun munasolu hedelmöittynyt?
En kyl tajua mitä nauramista tuossa on ollut, mut.... huvinsa kullakin!
Mikä ehkäisy teillä kaikilla, jotka olette huomanneet raskauden vasta todella myöhään, on ollut käytössä?