Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos 19-vuotias tyttäresi seurustelisi ja suunnittelisi muuttavansa yhteen 8 vuotta vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
07.01.2017 |

Olisiko asia ok?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyt, niin olisin onnesta soikeana. Jos se nimittäin olisis joku muu kuin nykyinen. Kun nyt 18 -vuotiaani seurustelee 33-vuotiaan huumerikollisen kanssa.

Vierailija
2/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko ovat seurustelleet ja millaisia ihmisiä ovat. 19-vuotiaana muutetaan usein pois kotoa ja tytöt ovat usein niin kypsiä että voivat seurustella vanhemmankin kanssa. Eikä 27v mies välttämättä ole mies ollenkaan vaan poika vielä. Olen itse 26v enkä kutsuisi itseäni naiseksi vaan tytöksi, vaikka muutin kotoa pois heti ylioppilaskirjoitusten jälkeen. Nuoruuden ja aikuisuuden raja on nykyään hyvin häilyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ilmeisesti lyhytkestoinen muisti pelaa? Ihan just jo avasit tästä ketjun.

Mutta ei se mitään, kyllä mä voi uudestaankin vastata.

Suhtautuisin niin, että Ikiksellä on tänään kirjoitusvaihde päällä, eikä sille voi mitään.

Vierailija
4/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko ovat seurustelleet ja näin. Lähtökohtaisesti kuitenkin ihan okei. 19-vuotias on kuitenkin täysi-ikäinen, eikä mulla olisi sananvaltaa asiaan. + Oma mieheni on 15 vuotta vanhempi :D

Vierailija
5/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla vähintään 15v vanhempi. Nainen rupsahtaa huomattavasti nopeammin kuin mies joten samanikäisen naisen joutuu vaihtamaan parissa vuodessa. On molempien kannalta parempi että mies ottaa heti jonkun nuoremman. Nuori nainen pitää vanhemman miehen elämänhalua yllä, sama tosin ei päde toisin päin mutta miehen etu on tärkein. 

Vierailija
6/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin miehestä. Itse seurustelin 19-vuotiaana 8 vuotta vanhemman kanssa. Ei sitä ikäeroa silloin ajatellut, mutta nyt ajatellen hän oli kyllä aikuinen mies, joka ilmeisesti halusi asettua aloilleen hyvinkin nopeasti, koska puoli vuotta eromme jälkeen hän näytti juhlivan kihlajaisiaan toisen - noin oman ikäisensä - naisen kanssa. Itse en ollut siinä vaiheessa kovin kypsä, joten asia taisikin mennä juuri niin kuin sen piti.

Jos mies vaikuttaa kunnolliselta ja he ovat muuten "samalla tasolla" (minun tapauksessani niin ei tainnut olla), asia on ok. Toisaalta jos jotakin näyttää olevan vialla, voit kertoa tytölle mielipiteesi perustellen, mutta ratkaisun tekee hän itse. Älä kuitenkaan sulje ovea hänen nenänsä edestä pelkän miesvalinnan perusteella. Jos suhde ei sitten onnistuisikaan, niin Siperia on yleensä tehokkaampi opettaja kuin vanhemmat.

Vierailija
7/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla vähintään 15v vanhempi. Nainen rupsahtaa huomattavasti nopeammin kuin mies joten samanikäisen naisen joutuu vaihtamaan parissa vuodessa. On molempien kannalta parempi että mies ottaa heti jonkun nuoremman. Nuori nainen pitää vanhemman miehen elämänhalua yllä, sama tosin ei päde toisin päin mutta miehen etu on tärkein. 

Heh heh. Ja nyt odotat vihaisia kommentteja.

Vierailija
8/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kauanko ovat seurustelleet ja näin. Lähtökohtaisesti kuitenkin ihan okei. 19-vuotias on kuitenkin täysi-ikäinen, eikä mulla olisi sananvaltaa asiaan. + Oma mieheni on 15 vuotta vanhempi :D

Ihanaa! Ehdit tulevaisuudessa huolehtia ukostasi ja vaihtaa sille vuosikausia vaippoja. Ei varmaan käy kateeksi parit jotka on keskenään samanikäisiä.

Vierailija
9/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin 20-vuotiaana 11 vuotta vanhemman miehen kanssa kimppaan. 7 vuotta myöhemmin yhdessä ollaan edelleen, naimisissa 4v.

Vanhempi mieshän on nuorelle naiselle parempi kumppani (mikäli siis on kunnollinen mies). Elämänkokemusta ja varmaan pari seurustelusuhdettakin kertynyt eikä muuta suoraan äidin helmoista tyttären passattavaksi.

Vierailija
10/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Ehdit tulevaisuudessa huolehtia ukostasi ja vaihtaa sille vuosikausia vaippoja. Ei varmaan käy kateeksi parit jotka on keskenään samanikäisiä.

Aha. Sinä olet taas vauhdissa....

Vierailija
11/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Itse muutin 20-vuotiaana 11 vuotta vanhemman miehen kanssa kimppaan. 7 vuotta myöhemmin yhdessä ollaan edelleen, naimisissa 4v.

Vanhempi mieshän on nuorelle naiselle parempi kumppani (mikäli siis on kunnollinen mies). Elämänkokemusta ja varmaan pari seurustelusuhdettakin kertynyt eikä muuta suoraan äidin helmoista tyttären passattavaksi.

Niin ja todennäköisesti on myös kokemusta avioeroista ja avioerokakaroista jotka "olisi pitänyt abortoida"... :)

Vierailija
12/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Riippuu täysin miehestä. Itse seurustelin 19-vuotiaana 8 vuotta vanhemman kanssa. Ei sitä ikäeroa silloin ajatellut, mutta nyt ajatellen hän oli kyllä aikuinen mies, joka ilmeisesti halusi asettua aloilleen hyvinkin nopeasti, koska puoli vuotta eromme jälkeen hän näytti juhlivan kihlajaisiaan toisen - noin oman ikäisensä - naisen kanssa. Itse en ollut siinä vaiheessa kovin kypsä, joten asia taisikin mennä juuri niin kuin sen piti.

Jos mies vaikuttaa kunnolliselta ja he ovat muuten "samalla tasolla" (minun tapauksessani niin ei tainnut olla), asia on ok. Toisaalta jos jotakin näyttää olevan vialla, voit kertoa tytölle mielipiteesi perustellen, mutta ratkaisun tekee hän itse. Älä kuitenkaan sulje ovea hänen nenänsä edestä pelkän miesvalinnan perusteella. Jos suhde ei sitten onnistuisikaan, niin Siperia on yleensä tehokkaampi opettaja kuin vanhemmat.

Näinhän se yleensä menee. Jos mies on epäkypsä ja lapsellinen, niin suhde voi onnistuakin. Jos normaali ikäisensä aikuinen mies, niin ei se nippa nappa parikymppistä tyttöä pitkään katsele. 

Vierailija
13/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27 kirjoitti:

Niin ja todennäköisesti on myös kokemusta avioeroista ja avioerokakaroista jotka "olisi pitänyt abortoida"... :)

Yhdessä kävisitte ostamassa ex-rouvalle ja kakaroille "kivoja pikku tulisia" matkoilta. :) 

Vierailija
14/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kirjoitti:

Näinhän se yleensä menee. Jos mies on epäkypsä ja lapsellinen, niin suhde voi onnistuakin. Jos normaali ikäisensä aikuinen mies, niin ei se nippa nappa parikymppistä tyttöä pitkään katsele. 

Miesten aivot on jalkojen välissä, etkö sitä vielä ole huomannut...? Niin kauan kuin keski-ikäisellä ukolla on mahikset saada pimppaa nuorelta, niin kauan pitää naisesta kiinni. 

Vierailija
15/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko asia ok?

Se olisi ihan yhtä fine, kuin jos sinä muuttaisit itseäsi 8 v. vanhemman naisen kanssa yhteen.

Vierailija
16/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 10v vanhemman naisen kanssa enkä kadu päivääkään.osasi kaikki temput sängyssä.

Vierailija
17/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 kirjoitti:

Eli 19 v. voi muuttaa suoraan äidin helmoista sedän luon?

Joka neuvoo häntä miten koti ja parisuhde hoidetaan?

Vierailija
18/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalentää22 kirjoitti:

Seurustelin 10v vanhemman naisen kanssa enkä kadu päivääkään.osasi kaikki temput sängyssä.

Et sitten enää seurustele :D

Vierailija
19/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, 27v on ihan setä verrattuna 19v tyttöön. Ajattele sittenkin kun ovat 20v ja 28v. Niiiiin epänormaalia? Mitä aikuinen mies oikein näkee pikkutytössä? 

Vierailija
20/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiailla pikkutytöillä on kauniit posliinipillut. kauniita pilluja on kiva nuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi