Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä , jos pienen erikoisliikkeen omistajan sukulaiset pyörivät pitkin....

Vierailija
07.01.2017 |

..päivää liikkeen takahuoneessa, ja kulkevat etuovesta, mistä asiakkaatkin. Esim.koululainen viettää aikansa koulupäivän jälkeen, tai kavereineen. Tai omistajan puoliso kulkee pitkin päivää, ja kaikki siis vain oleskelemassa. Eivät siis tee mitään muuta, kuin käyvät kuluttamassa aikaa. Häiritseekö?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se minua häiritsisi? Jos olen asiakkaana, olen tottunut siihen että samassa liiketilassa on usein muitakin ihmisiä. En vietä siellä koko päivää, joten ei ole minun ongelmani jos muut siellä notkuvat tunnista toiseen. Eri asia tietenkin, että häiritseekö se liikkeen omistajaa.

Vierailija
2/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaana viivyn noissa pienissä erikoisliikkeissä muutaman minuutin, maksimissaankin (jos sovittelen paljon vaatteita) puoli tuntia.

Joten mulle on aivan se ja sama, onko paikalla "pyörimässä" omistajan sukulaisia vai ei. Ei häiritsisi, vaikka paikalla olisi vaikka kamelikaravaani. Mä teen ostokseni ja poistun.

Mutta ap taitaakin olla tuolla erikoisliikkessä töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häiritseekö työntekijöitä vai asiakkaita?

Oletan että osaavat käyttäytyä kun asiakkaita on paikalla tai poistuvat takahuoneeseen. Jotenkin ajattelen että erikoisliikkeissä on max. yksi asiakas tunnissa. Joten ei häiritse.

Vierailija
4/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo tilanne. En ole ajatellutkaan että asiakkaita häiritsisi, itseä kyllä varsinkin lapset kun kyselevät koko ajan jotain. Itseäni asiakkaana ei häiritsisi, miten voisi häiritä jos ei kukaan päälle tule?

Vierailija
5/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omistajakin paikalla vai onko myyjä myös lapsenvahti?

Vierailija
6/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn erikoisliikkeissä suht harvoin. Mutta kun käyn, menen sisään, otan mitä tarvitsen, maksan ja lähden pois. Kuinka ihmeessä mua voisi häiritä se, että takahuoneessa on mahdollisesti paikalla omistajan mies ja lapset?

Vierailija
7/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan töissä siellä ja kokee tuon häiritseväksi. Itseäni se tuskin häiritsisi, paitsi jos he yrittäisivät alkaa pomottaa.

Vierailija
8/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein avaudu, miksi, miten ja ketä tuollainen häiritsisi.

Vierailija
9/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele muilta liiketilassa olevilta, oletteko perhettä vai ei. Tietysti oletan, että pääsen asioimaan mahdollisimman pian eikä niin, että liikkeen omistaja ensin ratkoo vaimon kanssa perheriitojaan siinä silmieni edessä tai omistajan veljet nojailevat myyntitiskiin ja katsovat minua arvioivasti eivätkä tee elettäkään, että pääsen maksamaan sen teepaketin.

Vierailija
10/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani kaikkien erikoisliikkeiden omistajien koko suku voi vaikka muuttaa asumaan sinne liikkeeseen. Ei häiritse.

Vierailija
11/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin siellä töissä ja pomon perhe pyörisi siellä ja pahimmassa tapauksessa puuttuisi töihini niin kyllä häiritsisi. Muuten ei.

Vierailija
12/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei yleensä häiritse. Aikuisten leirielämä liikkeessä tuntuu kiusalliselta, ikään kuin olisin vahingissa tunkeutunut heidän keittiönpöydän ääreen. Ei tee mieli vaivata.

Vierailija
13/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua asiakkaana häiritsee. Tulee juurikin tunne, että olen jonkun kotona vaivaamassa heitä.

Vierailija
14/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy toista kertaa ravintolassa, jossa omistajan lapset ovat kuuluvasti esillä. 

Vierailija
15/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee. Kävin kampaajalla aikaisemmin, jossa ramppasi väkeä ihan vain käväisemässä ja rupattelemassa. Kiusallista istua siinä värit päässä ja muut töllisteli peilikuvaa. Kopetin muutaman kerran jälkeen käynnit siellä. Sama ihan missä tahansa liikkeessä. Ei ole asiakkaasta mukava, kun kummia kulkijoita eikä tiedä ketä ovat.

Vierailija
16/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsen palvelua ja huomion vie koko ajan joku muu siitä palvelutilanteesta, niin vähän häiritsee. Mutta jos olen katselemassa, on vaan kiva, että paikalla on muitakin, eikä myyjä keskity minun kyttäämiseeni.

Vierailija
17/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus liikeessä piipahtavat myyjän ystävät ovat häirinneet eli myyjä höpisee omia juttujaan ystävilleen. En jää odottamaan vaan vaihdan liikettä.

Vierailija
18/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijänä voisi kyllä tulla tunne kyttäämisestä. Ja jos omistajan lapset pyörii ja joudut seuraa pitämään oman työaikasi puitteissa, vois sekin häiritä. Asiakkaana ihan sama ketä siellä on. 

Vierailija
19/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kyseessä on esim. seksikauppa.

Vierailija
20/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Mistä mä edes voisin tietää, ketä siellä liikkeen takahuoneessa pyörii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi