Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa kun poikaystävä lukee julkisilla paikoilla mangapokkareitaan

Vierailija
07.01.2017 |

Esimerkiksi bussissa kaikki muut ovat älypuhelimillaan (paitsi jotkut vanhukset) niin poikaystävän on pakko aina kaivaa se hiton pokkari esiin. Kun sanon asiasta niin hän väittää että se älypuhelimen palvonta vasta noloa onkin. No minusta nolompaa on jotkut lastenkirjat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkirjat?

Higurashi, Tokyo Ghoul, Corpse Party... Taidanpa antaa ne mun seuraaville vahdittaville, jos oon lastenvahtina. Varmasti tykkäävät. Televisiosta sitten vähän hentaita.

Vierailija
2/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa ettet ole kiinnostunut etkä tarpeeksi perehtynyt poikaystävällesi tärkeistä harrastuksista.

Toivottavasti jättää sinut niin voit etsiä itsellesi arvoisesi lihapään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana poikaystävä, olispas mullakin!

Vierailija
4/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi bussissa kaikki muut ovat älypuhelimillaan (paitsi jotkut vanhukset) niin poikaystävän on pakko aina kaivaa se hiton pokkari esiin. Kun sanon asiasta niin

_hän väittää että se älypuhelimen palvonta vasta noloa onkin._

No minusta nolompaa on jotkut lastenkirjat.

Poikaystäväsi on oikeassa, se pakonomainen älypuhelimen tuijottaminen 24/7 on todella noloa.

Vierailija
5/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran cossissa huoltoasemalla. Huoltoaseman vessassa sitten meikkasin ja valmistauduin conia varten.

Mieti sitä sitten.

Vierailija
6/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se seksipokkareita lukeva sika.

Vierailija
7/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että poikaystäväsi uskaltaa olla oma itsensä eikä tee jotain vain "koska kaikki muutkin tekee niin". Toivottavasti hän löytää tyttöystävän, joka rakastaa häntä sellaisena kuin hän on ja osaa arvostaa hänen harrastuksiaan/elämäntapaansa. Toivottavasti myös sinä viimeistään aikuiseksi kasvettuasi ymmärrät, että massan mukana meneminen ei ole ainut tapa elää, vaan olennaisinta on olla oma itsensä. Jos toinen on itselle oikeasti tärkeä, hänet myös hyväkstään sellaisena kuin hän on. Suosittelen siis miettimään, miksi olet tämän pojan kanssa, jos et kestä hänen harrastustaan. Eri asia olisi jos hän harrastaisi jotain laitonta tai oikeasti toisia vahingoittavaa. 

P.S. Väitän että äärettömän harva bussissa olija kiinnittää huomiota siihen mitä muut matkustajat lukevat 

Vierailija
8/8 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöt varmasti tykkäisivät sun poikaystävästä. Kyllä hän siis muille kelpaisi. Etsi sinä kaltaistasi seuraa.