Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset yön jäljiltä likaisen näköiset ja sähköiset

Vierailija
07.01.2017 |

Ei ole ennen ollut. Nykyään ihan kamalat :(
Olen aina pessyt hiukset iltaisin ja antanut kuivua. Aamulla ollut ok. Nyt ihan kauheannäköiset. Joudunko pesemään hiukset aamuisin? Missä vika? Hiukset nyt reilusti yli olkapäiden. Yleensä puoleenselkään, mutta leikkautin juuri.

Osa hiuksista siis rasvaisen näköisinä pitkin päätä, osa sähköisenä pystyssä. En jaksa! Hiuslaatu liukas ja lasimainen. Koskaan ennen rasvoittunut noin. Minulla atopia ja erittäin kuiva iho. Tää on nyt outoa ja ahdistavaa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama

Illalla pesty ja nyt sähköiset, osittain likaisen tuntuiset hiukset. Johtuuko pakkasesta?

Vierailija
2/7 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, etten ole ainoa. Muita kohtalotovereita?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda tyynyliina. Käytä aamuisin kuivashampoota.

Vierailija
4/7 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen sähköistää hiukset. Plus en tiedä miten sulla, mutta nyt kun olen käyttänyt jatkuvasti pipoa ja huppuakin päässä, niin kyllähän ne hiukset ja päänahka siellä hautuu ja rasvoittuu helpommin. Kuivashampoota juuriin sit vähän...

Vierailija
5/7 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka saattaa kuivua pakkasilla, niin alkaa lykätä lisää rasvaa helposti tasapainottamaan. Älä huolestu.

Vierailija
6/7 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina ollut sama, teini-iästä lähtien. En voi lähteä ihmisten ilmoille ellen pese myös aamuisin hiuksia. Ei siinä nyt niin iso homma ole. Mun pikkusiskolla ihan sama juttu että näköjään sukuvika.

Vierailija
7/7 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese tyyny myös. Olisiko hormonaalista juttua rasvoittuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän