Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA/neuvoja/jotain :( Olen aivan loppu tähän elämäntilanteeseen/miehen käytökseen!

Vierailija
05.01.2017 |

Ensinnäkin ihmettelen todella paljon ettei nykypäivänä ole netissä mitään chattia jossa voisi huolensa kertoa jollekin,auttava puhelin on mutta entä jos ei jaksa edes puhua? Kirjoittaminen on niin paljon helpompaa ainakin mulle...

Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa 2v ja silloin kun tavattiin,painoin 8kg vähemmän kun nyt. En ole siis ylipainoinen vieläkään mutta mies on alkanut huomautella painostani,vaivihkaa mutta ikäänkuin lannistaakseen minut jotenkin,todella hankala selittää! Mielestäni näytän hyvältä ja en tajua mikä helvetin ongelma tolla miehellä nyt on??? Noh,se nyt oli vain yksi ongelma mutta aina huonosta itsetunnosta ja painonvaihteluista kärsineenä suoraan sanottuna VITUTTAA!

En myöskään saisi koskaan olla yksin,ilmeisesti mustasukkaisuutta? Itse en tällaiseen ole suostunut vaan olen kyllä yksin kun huvittaa :D Blaah en mää jaksa selostaa,mutta mitä mieltä olette tällaisesta käytöksestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ! Ei se käytös siitä ainakaan parane.

Ite en tajunnu aikoinani jättää ja olen jumissa (lapset, asuntolaina, yhteinen yritys) itsetuntoa nakertavan paskiaisen kanssa.

Vierailija
2/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos puhuisit avoimesti ja kertoisit rehellisesti tunteistasi jotka herää hänen kilopuheista ja omasta yksiolotarpeestasi. 2 vuotta on niin lyhyt aika, ettei ole vielä 4vuoden eikä 8 vuoden kriisin aika lähelläkään. Meillä ensi vuonna 10 v. yhdessä ja parit kriisit takana, voin omasta kokemuksesta sanoa, että puhuminen ongelmista, kaikista, mahdollisimman rauhallisesti ja rehellisesti toista kunnioittaen auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä toisten mielipiteitä tarvitset? Sinä siinä suhteessa olet, ja jos et ole tyytyväinen/onnellinen, ei sun ole pakko jatkaa. Miestäsi sä et voi muuttaa, vaikka voit tietysti yrittää keskustella asioista, mutta jos hän ei näe vikaa käytöksessään, sun pitää vain päättää haluatko sä hyväksyä sen tollasena. Siihen ei tarvita kenenkään muun mielipidettä kuin se oma, ei ne muut ihmiset sitä sun elämää elä.

Vierailija
4/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että toi 8kg on kertynyt ihan vaan parisuhteen myötä. Jätä se ukko niin pääset myös kertyneistä kiloista kun voit taas vapaasti mennä ja harrastaa.

Vierailija
5/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta suhteelta, jota kannattaisi jatkaa. :/

Vierailija
6/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekakaisin chat on olemassa

Vierailija
7/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukinet palvelu on myös. Hetken joutuu odottamaan että viestisi läpäisee tarkustuksen, mutta juuri siitä syystä vastaukset ovat asiallisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan