Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienimunaisen miehen nainen: Haetko isokyrpäisiltä salaa tyydytyksen jota miehesi ei pysty antamaan?

Vierailija
05.01.2017 |

Pienimunaisen miehen nainen: Haetko isokyrpäisiltä salaa tyydytyksen jota miehesi ei pysty antamaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen

Vierailija
2/20 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotona saa niin ilmanmuuta menen kyliltä hakemaan. En tiedä miksi kukaan muuten valitsee pienimunaisen miehen itselleen? Ei pitäisi päästää pienimunageenejä lisääntymään niin paljoa. Jos kaikilla olisi hyvän kokoiset niin tällaisia ei tarvitsisi pohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa vain rahan takia joten haen tyydytykseni muualta

Vierailija
4/20 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Kuka nyt ei pienimunaista pettäisi?

Vierailija
5/20 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse isorintainen mies.

Vierailija
6/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae. Saan yhtä helposti orgasmeja ja hyvää seksiä mieheni terhakalla kalulla kuin jonkun isommalla. Kivointa se on oman miehen kanssa <3

Ja onko sitten kivojen kokemusten ehdollistamaa vai mitä mutta olen aina kiihottunut enemmäm pienistä tai sopivan kokoisista kaluista. Isot lerssit näyttävät visuaalisesti vähän "lörpöiltä" mutta tietenkin se vaikuttaa kenen lerssi on kyseessä ja onko tilanne kiihottava.

Vierailija
7/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän

Vierailija
8/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa käyttää dildoa.

Vierailija
9/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae

Vierailija
10/20 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vissiin sitä tasa-arvoa kun puolet naisista pettää

Vierailija
11/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hirvee taakka omistaa pienimuna ... mutta kohtaloon ei kannata alistuu, oot vaan niin.mieletön pesrsoona, ni aika vaikeeta sua on ohittaa!

Vierailija
12/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae. Saan yhtä helposti orgasmeja ja hyvää seksiä mieheni terhakalla kalulla kuin jonkun isommalla. Kivointa se on oman miehen kanssa <3

Ja onko sitten kivojen kokemusten ehdollistamaa vai mitä mutta olen aina kiihottunut enemmäm pienistä tai sopivan kokoisista kaluista. Isot lerssit näyttävät visuaalisesti vähän "lörpöiltä" mutta tietenkin se vaikuttaa kenen lerssi on kyseessä ja onko tilanne kiihottava.

Minäkin tykkään pienistä. Iso kyrpä näyttää joltain eksoottiselta juurikasvilta.

Vierailija
13/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävät prosentit. 

Note to self: pysy sinkkuna

t. katkis

Vierailija
14/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla saan riittävästi isoa, muodokas rouva houkuttaa baarissa aina, hitailla on helppo valita isoimman omistava kiinnostuneista. Omaa miestä ei haittaa, oma mies ei pane vaan rakastelee, tietää kyllä et haluan isoa kovaa kyytiä eli seikkailupanoja silloin tällöin. Seikkailut tapahtuu vähintään 100 kilometrin päässä ja aina tietysti kumilla. Kerran kuussa kovaa kyytiä tuntuu hyvältä.

Vierailija
15/20 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu on muutakin kuin yhdyntä. ;)

Vierailija
16/20 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pienimunaiselta mieheltäni parasta seksiä mitä olen ikinä saanut keltään. Isomunaisiakin on ollut. En siis vaihtaisi omaani keneenkään. Ihana, kuuma, seksikäs mies. Hän sormettaa ja nuolee ja rakastelee pitkään ja hartaasti minulle monta orgasmia. Kemiamme kohtaavat täydellisesti. Minulla on hyvässä kunnossa olevat lantionpohjanlihakset joita käytän aktiivisesti. Aah!

Vierailija
17/20 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvikki74 kirjoitti:

Rakastelu on muutakin kuin yhdyntä. ;)

Tuo on niin sattuvasti sanottu. Se on myös panemista ja nussimista!

Vierailija
18/20 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildolla, sormilla tai millä tahansa muulla vehkeelä voi hoitaa homman loppuun. Ja lyhytkin muna voi toimia: https://alakerrantarinoita.wordpress.com/2017/01/12/onko-munan-koolla-v…

19/20 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako jyväskylästä nainen sopivaa😄TXT. 041-8040972

Vierailija
20/20 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienimunainen oli ohut tai lyhyt voi muulla tavoin naisen tyydyttää..Mielummin haen kyllä normia tai isompaa munaa..valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi